THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

perjantaina, huhtikuuta 28, 2006

Solen Skiner.


Olin eilen sittenkin töissä kello 17.00 asti. Sen, jonka piti tulla iltaan, ei tullutkaan. Iso fallos. Mun olis pitäny olla puoli kuuteen, johon mä periaatteessa olisin voinu joustaa, mutta koska kaikki vaan luonnollisesti oletti, ett mä oon siinä, ilmotin, etten pysty. Ok, kuten sanottu jo eilen, oli mulla muutenkin paljon tekemistä ja ilta olikin aika kiireinen. Tänään kaikki jupisee, kun ne luulee, ett mä en kuule, ett "tää on sellanen työpaikka, ett pitäis kyllä vähän joustaa...". Mutta perkele, kun mä oon aina se, joka joustaa. Enkä mä kuitenkaan jostain tunnista mitään ylityökorvaustakaan jaksa pyytää.

Eilen siirsin jotenkin riehakkaasti hiuksia pois silmiltä. Löin itseäni nenään. Ja sitä verta tuli ja tuli ja tuli. Hyvin tyylikästä itseltäni. Tähänkään ei varmaan moni pysty. Mutta Kuopiossa olikin nainen juuttunut pepusta kiinni. Suoritus, jolle hihittelin itsekseni sporassa.

Kohtapas on vappu. Hyvää sellaista kaikille jo etukäteen. Ja viikonloppua. Ja päivänjatkoa. Ja..kaikkea.

0 kommenttia: