THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tiistaina, toukokuuta 02, 2006

Dear Diary

Takaisin taas. Perjantainen automatka meni hyvin, mun ei tarvinnutkaan ajaa. Tosin mua ihan pikkasen pelotti, kun kuskini Johan ajoi niin kovin lujaa, vaikka oli jo pilkkoisen pimeää. Lauantaina olin grillailemassa äidin ja isän luona. Aurinko paistoi ja oli hyvin leppoisaa. Illalla menin Hannelen luokse, sielloli tyttömiehitys. Juteltiin jutuista. Sieltä Superstereoon, jossa tuhlasin rahaa ihan prkeleesti. Näin kivoja ihmisiä, lähdin pois ennen pilkkua.

Sunnuntaina taas äidin ja isän luona syömässä ja paistattelemassa päivää. Illalla aikainen tipahdus, vaikka nukuinkin koko päivän.

Maanantaina vapputorille, sain sydänilmapallon (olen niin onnellinen) ja kävin Tomaksen kanssa vappulounaalla. Iltajunalla kotiin, perillä joskus ennen kahtatoista. Yllättäen juna oli myöhässä Seinäjoella 20 minuuttia. Metsästin Seinäjoella juotavaa, ärrällä en voinu mennä, kun Terrieri oli mukana. Onneksi löysin automaatin, joka toimi puhelimen avulla. Muuten olisin kuivunut. Jättiläispäänsärky ja kylmyys junassa, olin varma, että nyt saan Tomaksen flunssan, mutta olotila meni ohi, kun pääsin kotiin peiton alle.

Takana muutama tunti unta, naapuri rupee fiilistelee taas kerran Kaija Koota volat kaakossa. Ihastuttavaa. Saa nähdä, kuinka monta päivää sen vappu kestää, odotan jännityksellä. Nyt, olosuhteista huolimatta, olen pirteä, iloinen ja onnellinen. Ainakin hetken verran.

0 kommenttia: