THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torstaina, toukokuuta 18, 2006

It Hurts So Bad

Kurkku on vieläkin kipeä, yöllä en oikein saanut untakaan, kun sattui. Mietin aamulla miljoonia kertoja, jos jäisin vain kotiin nukkumaan, mutta töissäpä nyt sitten olen. On niin hölmöö, kun ei muuten ole vaivoja, siis nuhaa tai kuumetta, vain kurkku tuntuu siltä kuin olisin syönyt kaktuksen. Illalla meen taas purjehtimaan, ja koska tarvin rahaa enkä saa sairaslomakorvausta vielä, mun on vaan pakko sitkutella ja mennä töihin. Tosin mun ääni on tosi hiljainen, kun jopa puhuminen ottaa kipeetä. Eilen kipu kyllä sitten päivänmittaan lähti pois, ehkäpä tänään ois sama juttu?

Eilen Tomas oli dokaamassa, mä istuin kotona ja katsoin Lostia ja voivottelin itekseni. Olen kovasti huolissani siitä Lostin koirasta. Eläimet on aina mun heikko kohta joka paikassa ja vaikka nytkin on kyse vain tvsarjasta, oon silti ihan huonona ja huolissani.

Kunpa voittaisin lotossa.

0 kommenttia: