THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

maanantaina, toukokuuta 29, 2006

Rasitan Itseni Työssä Jota Siksi Teen?

Inhoan olla töissä, mutta jostain sitä pitää sitä rahaakin saada. Plääh. Oon ollu tässä kuukauden aikana kolmessa eri työpaikassa yhtä aikaa, mutta kun vuokra on sky-high, ei mulle käteen mitään ikinä jää. Kylläpä sitten on hyvin motivaatiota olla töissä, kun kaikki rahat menee vaan vieraisiin taskuihin. Nooh, kohta oon heinäkuun lomalla/työtön. Sit ei ainakaa oo rahaa tehä mitään, muttei tarvi kyllä töissäkään kököttää.

Perjantaina Samuli, veljeni Leijonamieli, tuli laivalta mun luo viikonlopuksi. Mentiin katsomaan kauppatoria. Tarkoitus oli kai nähdä Lordi ja Se Fiilis ja oltiinkin paikalla hyvissä ajoin. Meilloli ihan hyvä paikkakin, tarpeeksi kaukana, hyvin ilmaa ympärille ja ihan hyvä näkyvyyskin. Mutta kuinkas sitten kävikään. Yhdeksän tienoilla koko se meidän "hyvä paikka" oli ihan tukossa, keski-ikäiset mammat punaviinihumalassa töni ja rynni lavan eteen ja teinit nillitti, ku niitä ei väistäny. Sit ku Lordi alotti, lähettii vetää, oli se vaan liikaa. Mut tulipa käytyä, ei tarvinnu kotona huokailla, ett voi kun noilla on tuola niin hauskaa...

Lauantaina oltiin kattoos Kaisaniemessä Maailmaa Kylässä. Näin Palefacen ja Galaxyn ja sit näin DJBB:ltä muutaman biisin. Olisin ehkä halunnut nähdä enemmän, mutta nurmikko ja alkoholi kutsui. Illalla oltiin Gloriassa kattoos Petosta, jostain syystä en syty "Vitun Huora" tyylisistä sanoituksista...ehkä se "vitun huora" tarkotti jotain muuta kuin miltä se kuullosti, mutta koska äänentoisto ei ollu laadukkaimmasta päästä, noi kaks sanaa oli ainoot, jotka mä sieltä seasta erotin. Notkee Rotta oli taas hyvä, se vaan on niin energinen, ett se saa mut mukaansa. Gloriassa oli tosi vähän ihmisiä ja mulla/meillä oli sit enemmän lääniä riehuaki.

Sunnuntaina vaan mooattiin, katoin aikasen monta jaksoa Lostin tokasta tuotantokaudesta. Ja tässä muutama päivä takaperin aloin vihdoin lukee Da Vinci Koodia, ett sais tietää, mistä ne kaikki puhuu. Onhan se ollu ihan ok, muttei niin henkeäsalpaavan kiinnostava kuin mitä luulin. Mutta ehkä odotin paljon enemmän kaiken hehkutuksen jälkeen.

Tänään mun olis kai pitäny mennä purjehtii, muttei ne oo ilmottanu, ett pitääkö, niin ilmotin sitten, ett en kyllä enää tuu, jos mun vieläki pitää olla valmiustilassa. Meen mielummin sit Tomaksen kanssa pelaa esim. korista.

0 kommenttia: