THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tiistaina, toukokuuta 09, 2006

Tök Tök.

Huoooooh, kuinka tylsää mulla onkaan töissä. Voisin taas mennä vaan kotiin. Sitä paitsi, meen illalla siihen uuteen työpaikkaan tekemään typerän, palkattoman harjoitusvuoron. Voisin siis hyvin nyt lähtee kotiin pitämään Terrierille seuraa ja lenkittää sitä. Mutta ei. Istun vaan täällä enkä tee mitään älykästä ja Terrieri raukka joutuu olee liian kauan yksin kotona. Ellen sitten pysty livahtamaan hieman aikaisemmin täältä pois. Jos mulla olis polkupyörä, niin ei olis mitään ongelmaa, ehtisin hyvin polkasta käyttää koissun ulkona ja sit siitä töihin. Mutta eipä ole polkupyörää ei, niin olen joukkoliikenteen armoilla. Eikä joukkoliikenne nyt mee mitenkään jouhevasti sinne, minne mun pitää päästä. Plääh.

Mun on pakollista hoitaa tänään tai viimeistään huomenna yks asia pois jaloista. Ei huvita. Huvittais vaan unohtaa koko juttu, olla miettimättä sitä ollenkaan. Mutta kun se asia ei suostu häipymään, ellei sitä sitten laita häipymään suorittamalla tiettyjä toimenpiteitä. Argh.

1 kommenttia:

Pia kirjoitti...

Haluan mooata laiturilla.. *sniif*