THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

maanantaina, toukokuuta 15, 2006

Sairaan Kaunis Maailma.

Onneksi en perunu perjantain purjehdusta, kun oli niin kivaa. Ihmiset oli iloisia ja juotin niitä humalaan. Keikkakaan ei ollu mikään tuntikausia kestävä, niin pääsi aikaisin kotiin. Tai olis päässy, mutta jäin "siemailemaan" poikien kanssa vielä viiniä. Tosi mukavaa, kun voi olla töissä oma itsensä ja puhua paskaa, minkä kerkeää. Toisin kuin täällä päivätyössä, jossa siis olen hitusen ulkopuolinen. Olen kylläkin vähän hämmentynyt, kun yksi iltatyöni tiimiläisistä pyys mua leffaan. Ilmeisesti olen taas vahingossa flirttaillu ihan huomaamattani (teen sitä usein, tai niin olen kuullut, eli flirttailen muka muiden mielestä, vaikken itse sitä tiedäkään). En kyllä tunne mitään Sellaisia fiboja ko. henkilöä kohtaan ja nyt onkin pikkaisen tukala olo. Henkilö on kyllä kiva, ei siinä mitään, mutta en mä vaan halua. Onneksi mullon aika monta vuoroa perjantaista lähtien toisella laivalla, ehkä ihastus sitten kuolee kasaan ennen kuin ehtii alkaakaan, kun ei nähdä.

Sain töistä 2 pulloa viiniä ja taas tosi paljon kaikkea ruokaa. Unohdin vaan ottaa mitää astioita mukaan, mihin sitä ruokaa olis laittanu, niin en sitten voinu viedä kotiin juuri mitään.

Lauantaina olin Olympiastadionilla töissä 10-20.00, kun sielä oli joku puolimaraton. Paljon hikisiä ihmisiä ja miehiä kireissä trikoissa, yök. Töiden jälkeen lähettiin Pasificoon, kun se meni remonttiin ja sielä oli kuoppabileet. Oli huippukiva ilta huippukivassa seurassa. Mulla oikeesti oli hillittömän hauskaa. Mentiin vielä käymään Basessa ja sitten sieltä Rosegardeniin. En oo ikinä pitäny jälkimmäisestä, mun mielestä sielä on niin ahdistavan matalaa, mutta nyt mulla oli sieläkin tosi hauskaa.

Eilen oli vähän olotiloja, aina kun nousi sängystä, alkoi pahoinvointi ja päänsärky, mutten kyllä oksentanut. Illalla oli jo paljon parempi olo ja katoin sellaisia jaksoja Lostista, joita en oo ehtiny näkee. Yöllä ei ollu liskoilla bileitä, outoa ja mukavaa. Tosin Herra Terrierillä tais olla, kun heräsin siihen, kun se ulvoi unissaan. Hellyyttävää ja huvittavaa. Otin sen kainaloon nukkumaan, niin se sitten rauhoittui. Aamulla, kun herätyskello soi, se vaan jotain urisi ja jatkoi nukkumista. On se vaan niin ihana!

Ai niin, Tomas tulee tänään.

0 kommenttia: