THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

maanantaina, toukokuuta 22, 2006

Lomaaaaaaa(please).

Sitkutin torstain pitkän päivän töissä, perjantaina olin niiiiiin poikki, jäin ihan suosiolla kotiin ja passasin virkityspäivät. Olen sangen tyytyväinen päätökseen. Tosin olin sitten töissä perjantain ruotsinkielisten ala-asteiden urheilutapahtumassa olympiastadionilla 14.-21.00 ja lauantaina samaisessa tapahtumassa 07.00-18.00. Piti mun mennä vielä purjehtimaankin, mutta en kyllä jaksanut enää, vaan ilmoitin olevani kurkusta kipeä (niinkuin olinkin).

Sunnuntaina hain vihdoin ja viimein sohvan. Se haisee kissanpissalle, mutta aion pestä sen tänään...MULLA ON VIHDOIN OMA SOHVA!

Haluan lomalle aurinkoon, uima-altaalle siemailemaan drinkkejä ja olemaan laiska.

Ei mulla mitään asiaa ole.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ei mullakaan ole, niinkun tota
asiaa,mutta kyllä noita juttuja
lukee, hyvin sää vedät.

Karoliina K. kirjoitti...

Kiva, että lukee, vaikka aikamoista jaarittelua ja nillittämistä tää onki...