THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikkona, toukokuuta 03, 2006

Terdelle!

Eilen vihdoinkin avasin terde-kauteni, kun tapasin Jaakkoa. Jaakko oli just tullu Leviltä, sitä oli kiva nähdä. Tosin terdellä oli aika kylmä, kun aurinko ei oikein jaksanut paistaa. Loppupäivän olin suhteellisen jäässä, kun terdellä oli pakko istua ilman takkia, koska oli muka kesä.

Jaakon jälkeen menin uimaan pitkästä aikaa. Se oli vähän nihkeetä, kun nilkkaan sattui joka potkaisu. Mutta ihan kivaa oli. Olin Mäkelänrinteellä Urheilutalon sijasta, se oli kyllä paljon parempi paikka, siis se Mäkelänrinne. Ainoo, ett se on muka niin kaukana, ettei sinne oikein jaksais lähtee. Superurheilija minä. Sitten vielä Kotipizzaan hakemaan Kotzonea, olen sangen ihastunut feta-kotzoneen, otan siihen vielä lisäksi kanaa, nam. Enpäs mä sitten tästä mihinkään laihdukaan, kun pidän niin hyvästä ja epäterveellisestä ruuasta, huooh. Mistäköhän mä saisin itselleni selkärankaa tarpeeksi, että laihtuisin kaksi-neljä kiloa? Niin pienenpieni määrä eikä sit kuitenkaan saa niitä pois. Mullon aina niin suuria suunnitelmia, mutta en mä sit saa toteutettua niitä. Lenkillekään en vielä uskalla mennä, kun meni toi nilkka. Käveleminen taas ei tunnu niin laihduttavalta, mähän kävelen muutenkin niin paljon, eikä se missään näy. Ärh, onpas sitten kiva kaivautua rannalla syvälle hiekkaan ja juosta äkkiä uimaan, ettei kukaan ehdi huomata, kuinka pullee mä oon. Huoooooh.

Tänään tai tässä joku päivä pitäis taas jaksaa siivota, pitäis siivota oikein kunnolla; pestä ikkunat, lattiat, tampata matto ja laadilaadilaa. Ehkä jaksaisin tänään suorittaa noista osan, ehkä.

0 kommenttia: