THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lauantaina, huhtikuuta 22, 2006

Vombatus Ursinus

Eilen sain kaksi eri tarjousta päästä iholle. Kahelta eri ihmiseltä. En hyväksynyt kumpaakaan.
Eilen tiskasin, etsin suomenkielistä exceliä, kirjoitin kaksi lausetta opinnäytetyötä, luin vanhoja sähköposteja, surffailin netissä, käytin koiraa ulkona, yritin katsoa Lord Of The War-leffaa ja vaikka Nicolas Cage on yksi parhaimmista miesnäyttelijöistä ja Jared Leto vaan niin Hot, nukahdin kymmenen minuutin katselun jälkeen. Tänään varmaankin uusi yritys.

Mua sanottiin eilen tylsäksi. Vastustan! Ehkä mun elämä ei viime aikoina oo ollu mitenkää loisteliasta ja tapahtumarikasta, mutta että MÄ olisin tylsä. Höpöhöpö, en ole...ENHÄN?

Tänään olen käynyt kaupassa, syönyt jäätelöä, ulkoillut koiran kanssa, imuroinut, pessyt pyykkiä, etsinyt suomenkielistä exceliä, avannut opinnäytetyökansion, jutellut Sallan kanssa, kuunnellut musiikkia, kimpaantunut ilman syytä ja nyt aion kirjoittaa teoria-osuuden valmiiksi.

Illasta ei mitään tietoa, joskus oli Even kanssa puhetta, ett baariin. Oon vaan aika köyhä, niin se saattaa estää vähän mitään sosiaaliseen elämään suuntaavaa kanssakäyntiä ja humalatilaa. Katsotaan, katsotaan.

0 kommenttia: