THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torstaina, huhtikuuta 06, 2006

Tein Sen!

Run My Baby Run My BaBy Run
Run From The Noice Of The Street And Loaded Gun
Too Late For The Solutions To Solve In The Setting Sun
So Run My Baby Run My Baby Run



Olin tänään Sepen kanssa lenkillä. En millään nössöilykävelylenkillä, vaan käytiin juoksulenkillä. Olin vähän skeptinen ajatusta kohtaan, ajattelin, ett Sepen kanssa ei vaan juoksemisesta tuu mitään ja mun kuntokin loppuu kesken. VÄÄRIN!
Ensin kävelin töistä kotiin. Sitten käveltiin Sepen kanssa Töölönlahden rantaan, sitten juostiin koko lahti ympäri ja käveltiin takaisin kotiin. Olisin luullu, ett heti, ku tulee eka koira vastaan, Sepe lopettaa juoksemisen. Eipä lopettanut, vaan reippaasti juoksi niiden ohi. Olisi luullu, ett Sepe aluks juoksee niin, ett henki pihisee ja loppumatkan pyörii mun jaloissa. Eipä tehny niin, vaan juoksi just sopivaa vauhtia mun edellä koko matkan. Ajattelin, ett mua rupee muutaman metrin jälkeen pistää vimmatusti kylkeen ja joudun lopettaa juoksemisen. Ei pistäny. Eikä hengästyttäny liikaa. Olisin jaksanu juosta lahden kakski kertaa ympäri, mut ajattelin, ett se olis ollu liikaa juoksemista pitkän, siis TOSI pitkän tauon jälkeen. Olen niin tyytyväinen meihin molempiin, ehkäpä tästä tulis tapa. Pitääkin ostaa lenkkarit.

1 kommenttia:

Karoliina K. kirjoitti...

Heh, en mä osaa ees kävellä korkokengillä saati juosta. Mulla oli mun vanhat lenkkarit, mut ne on niin huonot eli tarkotin, ett pitääkin ostaa uudet sellaiset:)