THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

sunnuntaina, huhtikuuta 16, 2006

Tiistai-Sunnuntai

Tulin tiistaina Vaasaan, kun kotona kaikki oli niin hankalaa. Jätin Terrierin hoitoon Helsinkiin,
kauhee ikävä. Mitenköhän sitten joskus, kun on äiti ja joutuu jättää lapsensa hoitoon...mä varmasti itken krokotiilin kyyneleitä heti, kun sen lapsen alahuuli alkaa väpättää ja perun menoni.

Keskiviikkona olin ulkona Hannelen kanssa(Gringo, Amarillon alakerta,Fontana(!)), torstaina mooailin, perjantaina oltiin Tomaksen kanssa ajelees (ihanaa, mun mielestä ajeleminen on niin kivaa, vähän mä oon juntti), lauantaina oltiin Tomaksen mummon luona, sitte Teeriniemellä saunoos ja pelaas pöytälätkää, sitte Jussin luo ja sieltä SuperStereoon. Ärsytti, oli ulkopuolinen olo(taas),oli liikaa ihmisiä, joista kaikki potki mua nilkkaan, olin antisosiaalinen ja tylsä ja kun huomasin istuneeni tunnin yksin laukkuvahtina sillä aikaa, kun muut oli tanssiis, lähdin himaan.

Tänään aurinko paistaa, mä kökötän sisällä ja istun koneella. Hiton nilkka. Miten ikinä mä voin mennä tiistaina töihin, kun koko ajan sattuu?

0 kommenttia: