THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikkona, huhtikuuta 26, 2006

P.S :)



7 kommenttia:

Karoliina K. kirjoitti...

No on:) Eikun katkera kakkiainen olen, en mä pahalla...Piti pienentää kuva, kun ei se oikein mennyt mitenkään nätisti, nyt sen saa kunnolla näkyviin klikkaamalla.

Mirdi kirjoitti...

höh!
En moo mittää retostellu. Vielä kellekää edes kertonu mun matkasta, kunhan vasta kirjotin matkaraporttia... yhyy :I

Karoliina K. kirjoitti...

Heh, en mä tarkottanu, ettoot retostelija, kun et mä oon niin katkera, kun en ikinä pääse mihkään kuin ehkä Pasilaan tai no, huomenna jopa Vaasaan. Mutta kivaa, että sä pääset:)

Mirdi kirjoitti...

Joo, ymmärsin mää. Piti vaan marista pääasiassa Helille :)

Karoliina K. kirjoitti...

No hyvä:) Mihin on muuten Helin blogi häipyny???

Anonyymi kirjoitti...

Heli lopetti koska Heli ei saanut kirjoittaa blogiin sitä mitä halusi kun poikaystävä oli hengittämässä koko ajan niskan takana ja kommentoimassa että miksi kirjoitit noin, tuo ei ole sovinnaista...

Aloitan jossain vaiheessa ehkä uuden, mutta pidän sen salassa kaikilta muilta paitti en teiltä!!! :D

Karoliina K. kirjoitti...

Pöh, tylsää niskaanhengitystä.

Uutta odotellaan.