THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

maanantaina, huhtikuuta 24, 2006

Oho, Taas se viikonloppu meni.

Lauantaina oli motivaatio jotenkin täysin hukassa, totaalisesti. Kirjotin yhtä lausetta opinnäytetyöhön varmaan 6 tuntia, ku en vaan saanut ajatuksista kiinni. Vasta ihan illalla rupesin kirjoittamaan kunnolla ja sit sainkin aikaiseksi useamman sivun. En siis lähtenyt baariin, kun opiskelin vaan.

Sunnuntaina oli vaan liian hieno ilma, että olisin istunut sisällä koneella. Jos asuisin Vaasassa, olisin voinut istua vanhempien luona pihalla kirjoittamassa, mutta...en mie täällä kehtoo. Niinpä ensin menin Terrierin kanssa koirapuistoon, oltiin sielä ehkä vajaa tunti. Terrierillä oli aika kivaa, kun se leikki aidan läpi toisen koiran kanssa. Ne juoksi aidan sivua pitkin edes takas kilpaa. En kuitenkaan uskaltanu päästää sitä aidan toiselle puolelle, koska se toinen koira oli kans uros. Ja sitä paitsi, sit mun olis pitäny jutella sen toisen koiran omistajan kanssa ja sehän nyt olis ollu kamalaa. Jutella nyt tuntemattoman kanssa! Ei tuu kuuloonkaan, ku mä halusin istuskella ja ottaa aurinkoo.

Puiston jälkeen piti mennä avaa kesän koriskausi, mutta pallo oli tyhjä. Mentiin täyttää sitä huoltoasemalle, mutta sitten pallon venttiili otti ja meni rikki. Olin niiiiin pettynyt. Nyt on edessä uuden pallon osto. Vaikka toisaalta on aika vaikee saada ketään mun seuraks heittelee, mutta aion ostaa pallon silti ja elää toivossa. (Vapaaehtoisia???)

Koska en päässytkään heittelemään, menin uudestaan Terrierin kanssa ulos, mentiin Alppipuistoon kävelee ja istuskelee. Sitten soittiki Eve ja pyys kahvittelee. Oli kuitenkin niin kiva ilma, ett käveltiin vaan keskustassa, sieltä rantaa pitkin Hakikseen, sit syömään mäkkiin (hmph, +-nolla laihtumisen suhteen) ja sieltä kävelin vielä kotiin. Kotiin tultua lähin vielä kerran lenkille Terrierin kanssa eli tuli ulkoiltua ehkä 8 tuntii putkiin. Illalla kevyesti ahdistuin kaikista mokista, mitä oon tehny elämäni varrella, mutta onneksi juttelu kaverin kanssa helpotti oloa.

Tänään oon jotenkin superväsynyt, vaikken viikonloppuna oo tehny mitään väsyttävää. Tai sit se on se ulkoilu. Raittiilla ilmalla tuskin on mitään tekemistä asian kanssa, kun ulkona on niin kauheen pölystä, ei se ilma sitten ole niin raitista. Miksköhän sanotaan raitis ilma? Onko sisäilma sitten alkoholisti? (he-he-he, olipas huono). Tavoistani poiketen olen juonut aamulla jo kupin kaakaokahviakin, että heräisin, mutta toistaiseksi ei vaikutusta.

Oon tosi hyvällä tuulella pitkästä aikaa. Tai aamulla kiukutti, mut sit keksin tälle viikolle kaikkia hyviä asioita: huomenna on palkkapäivä, viikonloppu on taas vähän pitempi, meen ehkä Vaasaan ja jos en mene, niin silti edessä kiva vappu, aurinko paistaa, kaveri Vaasasta tulee Helsinkiin, nään perjantaina Tomaksen ja tänään lähden töistä jo puoli kahdelta.

Menen sinne työhaastatteluun katsomaan, mistä on kyse. Jos ne maksaa hyvin palkkaa, niin sitten suostun, muuten en. Tai ehkä, jos työ kuullostaa tarpeeksi kivalta, niin voin sitten vähän joustaa.

Tiimikaveri tuli tänään lomalta, sain tuliaiseksi topin, johon kuului myös alaosa. Se oli vähän sellainen, jossa vois uidakin. Mutta väritys oli sellainen...hmmh. Siinä oli violetteja, valkoisia ja keltaisia kuvioita. Kuulemma sopii tosi hyvin mun väreihin, kun olen niin tumma. Ja koko oli XL. Siis XL????!!!! Tosin ne on ostettu Espanjasta, niin ne koot on sielä vähän pienemmät, mutta mä, joka käytän kokoo S tai M, oon kuitenkin melkoisen järkyttynyt.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

El papa en valencia The pope in valencia please visit it :D.

Karoliina K. kirjoitti...

Ummmm...Why?