THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

sunnuntaina, maaliskuuta 12, 2006

You Are My Sunshine.

Hitto näille mun unitottumuksille pitäis tehä jotain, kello on yhdeksän ja mä oon niin valmis nukkumaan. No kyllä mä sit heräänki aikaisin, jopa viikonloppuna, mutta silti. Jos pääsee kotiin neljältä, niin tuntuu, ett en ehdi oikein tekeen mitään muuta kuin käyttää Terrierii ulkona, syödä jotain, käyttää uudestaan Terrierii ulkona ja sit mennä nukkuun. Ihmekään, ett päivät ja viikot menee nopeesti, kun mä nukun niin paljon.

Tänään oltiin Alhovuorella laskees. KivaKivaa. Alhovuori oli ihan kiva paikka, 70 km Helsingistä Poriin päin. Tosin se oli jotenkin superlande. Tuntui, ett samalla, ku ajettiin 70 km, taannuttiin tai siis ympäristö taantui 70-luvulle ihmisistä lähtien. Itsehän olen supacool stadilainen. Ilma oli täydellinen laskuilma, tuli vallan kuuma, kun aurinko paisto niin kivasti. Opin tekemään ollien, en tosin tyylipuhdasta, mutta silti. Kivaa. Mut sit ankkurihissi meni rikki, streetille pääsy hankaloitui ja jonot tuolihissiin oli liian pitkät ja lähettiin pois. Käytiin vielä tsekkaas Vihti, sinnekin vois mennä, pipe näytti sen verran houkuttelevalta - jopa mun mielestä, vaikken mikään megaprolaskija (vielä) ookaan.

Huomenna pakko käyttää megalenkillä Terrieriä, kun väsynyt omistaja ei oo pitkiin aikoihin jaksanu tehä kuin peruslenkin tuon Aleksiskivenkadun puiston ympäri. Terrieri kohta tylsistyy ja ryhtyy rakkauslakkoon ja näinä aikoina se olis kurja juttu se.

Nyt nelosen leffa, tai ainakin pientä pätkää siitä ennen nukahtamista.

0 kommenttia: