THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tiistaina, maaliskuuta 28, 2006

Please, Dont' Go.

A Cold and frosty morning
there's not a lot to say
About the things
caught in my mind

As the day was dawning
my plane flew away
With all the things
caught in my mind

And I wanna be there when you're...
Coming down
And I wanna be there
when you hit the ground

So don't go away
say what you say
But say that you'll stay
Forever and a day
...in the time of my life
Cos I need more time
yes
I need more time
Just to make things right

Damn my situation
and the games
I have to play
With all the things
caught in my mind

Damn my education
I can't find the words to say
About all the things
caught in my mind
Me and you what's going on?
All we seem to know is how to show
The feelings that are wrong
-Oasis-

Kulutin eilen työpäivääni lukemalla tuntemattominen ihmisten blogeja. Ehkä mä en olekaan masentunut, ehkä mulla on vain heikko hetki. Tässä maailmassa on vaan niin paljon ihmisiä, jotka on vielä mua heikompia (en mä tiedä, onko heikko hyvä sana, luultavasti ei) tai joilla vaan menee huonosti. Ei mulla edes mene huonosti, tulevaisuus on vaan vähän epävarma, rahat aina loppu ja ystävät voi laskee yhden käden sormilla.

Harjoitin eilen itsehoitoa, terapioin itseäni ostamalla talvitakin (joo, tiedetään, ei oo enää kovin ajankohtaista, mutta ensi vuonnakin on talvi) ja Puman fudissukat. Sukat on ihanat. Ne on räikeän punaiset. Kertakaikkiaan ihanat. Tomas teki mulle ruokaa ja oli lähellä. Mikään ei piristä niin paljoa kuin shoppailu, hyvä ruoka ja seura. Hmm...no en mä masentuis myöskään lomamatkasta tai lottovoitosta.

Tänään luultavammin tulee iso itku, kun Tomas taas lähtee kotiin. Koska se oikein ymmärtää, että sen koti on siellä, missä mä olen? Tai koska mä ymmärrän, että mun koti on siellä, missä se on?

Ehkä jaksaisin lähteä tänään uimaan väsyttääkseni itseni, kun tuo korvatulehduskin on tältä erää taas poistunut päästäni. Taaaai sitten ostan jättiläiskokoisen suklaalevyn ja katson jotain nyyhkyleffaa televisiosta, ei sekään kai niin huono vaihtoehto ole. Paitsi että siitä tulee tuplasti säälittävämpi olo.

0 kommenttia: