THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

perjantaina, maaliskuuta 10, 2006

Most Wanted

Lähdin töistä tänään jo kaheltatoista, kun olin niin väsynyt. Johtunee korvatulehduksesta ja lääkityksestä, ku menin eilen nukkumaan kuitenki jo kymmeneltä. Tosin oon kehittänyt ärsyttävän tavan herätä 02.20 ei mihinkään. Sit tuhisen ja pyörin sängyssä hetken ja nukahdan ja herään uudestaan ei mihinkään viideltä. Oon maailman väsynein ja vittuuntunein, ku herätyskello soi vähän yli kuusi. Pitäis varmaan nousta silloin viideltä, niin ehkä väsyttäis vähemmän. Ei ainakaan olis aamulla niin kiire.

Kävin Terrierin kanssa koirapuistossa, kun en ite jaksanu liikkua. Mut se visiitti jäi lyhkäseks. Isojen koirien puolella oli hevosen kokoinen mastiffi tai joku, joten mentiin Terrierin kaa tyhjälle pikkukoirien puolelle. Luonnollisesti Terrierin piti sit aidan takaa rähistä hevosen kokoiselle mastiffille tai jollekin, tosin Terrieri ei näyttänyt ymmärtävän, että hevosen kokoinen mastiffi pystyisi helposti hyppäämään pikkukoirien puolelle. Onneks ei tehnyt niin. Sitten pikkukoirien puolelle oli tulossa hiiren kokoinen chihuahua, joten meidän piti lähteä, koska Terrieri ei pidä kuin tarkkaan valituista uroskoirista. En tiedä, mitkä sen valintakriteerit on, toisissa vaan on sitä jotakin, ja toisissa taas...ei. Terrieri tarvitsisi ihan oman koirapuiston, Terrieri And The Bitches-puiston, jossa olis vain tarkkaan valittuja tyttökoiria ja Kuningas Terrieri. On niin tylsää, että me voidaan olla "tavispuistossa" vaan silloin, kun sielä varmasti ei oo ketään sellaista, jolta Terrieri ei voi saada selkään eikä sellaista, jolle Terrieri ei anna selkään. Pentuna Terrieri kuitenkin tuli ihan hyvin toimeen kaikkien koirien kanssa, mitä vanhemmaks se tulee, sitä valikoivampi se muiden koirien suhteen on.

Huvittais tehdä jotain, mutta tajusin, ettei mitään tapahdu, jos venailen vaan himassa, ett joku ottais yhteyttä. No otin sitten yhteyttä kaikkiin mun tuntemiin ihmisiin, joiden kanssa voin viettää aikaa. Mutta mun tuntemat ihmiset haluaa tehdä omia juttuja tai sit lähtee dokaamaan. Ja mä kun halusin vaan höpötellä ja hengailla, en olla humalassa. Pitääköhän mun ruveta lähettelemään tekstitv:lle ja subtv:n chattiin viestejä, ett halutaan kaveri. Sellainen, jonka kans voi käydä baarissa tai sit hengailla muuten vaan, sellainen, jonka kanssa nauraa niin, että vatsalihaksiin sattuu, sellainen, jonka kanssa kattoo tyttöleffoja ja kauhuleffoja ja sellainen, jonka kanssa tehdä ruokaa tai käydä silloin tällöin ulkona syömässä. Mulla on ikävä Piaa ja vanhoja hyviä aikoja, jolloin me tehtiin kaikkia noita juttuja. Nykyisin mä oon vaan ihan säälittävä, mun tulevaisuus on varmaan neljänkymmenen vuoden päästä tässä.

1 kommenttia:

Pia kirjoitti...

Oih.. ku nyt mullekki tuli sellanen olo et haluan olla "näin pieni" ja tehdä kaikkee tyhmyyksiä niinkuin silloin yhteen aikaan ku hengattiin.. kaikkee turhii turku reissuja ym :D Nyt on vaan plää.

Me muuten kans käytiin dennisin kanssa koirapuistos eilen ja tänään. Eilen oli snautseri/terrieri päivä ja dennis oli ulkopuolinen koska se ei ollut snautseri tai terrieri.. kaks niistä kumminki yritti hirveesti panna dennisiä ja lopuks se antautui ;D
Tänään niin oli sit bokseri/ muita lättänokka tyyppejä päivä ja dennis yritti taas olla mukana porukassa mut muiden koirien mielestä sillä oli lapsellisii juttui ja oli muuten vaan kakara. Käy vaan välillä niin sääliks tota sekarotuista hömpsää :D