THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

maanantaina, maaliskuuta 27, 2006

Onko Tää Nyt Sitä?

Rinnassa on joku suuri möhkäle, joka ei mee pois. Siis ei mikään sellainen "oikee", fyysinen möhkäle, vaan sellainen Tunne. En osaa päättää, tekeekö mun mieli kirkua ihan suoraa huutoa vai vaan lyhistyä itkemään eikä lopettaa koskaan. Ajatukset juoksee niin nopeesti, etten saa niitä kiinni. En vain enää tiedä, mitä tehdä tai sanoa. En vain tiedä, mitä mun pitäis tuntea tai olla tuntematta.Toisaalta tekis mieli pysähtyä, tuijottaa kattoon ja ajatella oikein kunnolla kaikki asiat selviksi, mutta kun ne ei siitä selvene. Already been there, already done that. Mikään ei auta, ei puhuminen eikä hiljaisuus.

Elämä ei kuulkaas ole nyt yhtään helppoa. Eikä se ollut sitä eilenkään. Ja vielä vähemmän se on sitä huomenna.

Iskeekö mulle nyt joku vakava terapiaa tarvitseva masennus tai burn-out? Vai oonko mä vaan taas kerran tunteellinen höpsö, joka haluaa kaiken heti ja tekee kärpäsistä vielä härkäsiäkin isompia. Nyt vaan tuntuu siltä, ettei mulla ole yhtäkään ehjää narua mun käsissä, siis sellaista narua, joka pitäis kaiken koossa. Ihan pikkaisia säikeitä vaan etusormen ja peukalon välissä ja ne säikeetkin uhkaavasti vaan kapenee.

0 kommenttia: