THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

maanantaina, maaliskuuta 13, 2006

Koivukylä Excursio

Päätettiin kaverin kanssa lähtee duunin jälkeen Koivukylään extremematkalle. Otettiin Terrieri mukaan ja mentiin eka kävelee Kuusijärven ympäri, kivaa. Terrieri oli ihan fiiliksissä, kun se pääs pois kaupungista metsään. Samottiin ylämäkii ja alamäkii, aurinko paistoi ja mua hengästytti. Sit me vähäsen grillattiin makkaraakin, nyt on sit vähän huono olo, ku oon ollu hetken enemmän tai vähemmän viimeaikoina kasvisruokavaliolla.

Kuusijärven jälkeen käytiin katsomassa mun vanhaa kotitaloa Koivukylässä, nostalgiaa. Kämppä oli tyhjänä, se oli jotenkin hassua. Olis ollu jännää käydä sielä sisällä, vaikka toisaalta olis se saattanu järkyttääkin jollain tasolla. Siitä, kun asuttiin sielä, on ikuisuus, silloin se kai muistaakseni oli vähemmän slummia. Tosin olin mä silloin aika pienikin, en kai mä mistään slummista tajunnut. Silloin meitä lapsia oli paljon ja me oltiin pusuhippaa läheisen tarhan pihassa. Nyt sen talon seiniin oli maalattu, entisen naapurin parvekkeella oli kaikkee epämääräistä rojua enkä mä uskaltais sielä varmaan yksin pimeellä liikkuakaan. Onneks me muutettiin pois sieltä turvalliseen Vaasaan ja Teeriniemelle, ties minkälaisia musta ja Samulista olis tullu, jos meiän lapsuus olis jatkunu Koivukylässä.

Nyt ollaan Herra Terrierin kanssa ihan puhki ja poikki, lihakset on valmiiks kipeet eilisestä lautailusta. Eli Täydelliset Naiset ja sit aa-aa.

0 kommenttia: