THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tiistaina, maaliskuuta 21, 2006

Such A Perfect Day

Tänään olin aikaisin, aikaisin töissä, jo ennen puolta kahdeksaa. Tulee nätisti ylityötunteja, niin voin sitten jo pian pitää pidennetyn viikonlopun.

Keskustelin rakentavasti kaverini kanssa koirani koulutuksesta. Kaverini ehdotti koiran lopettamista ja uuden ostamista tilalle. Samalla hetkellä, kun kuulin tän ehdotuksen, kaverista tuli entinen kaveri. Tämä asia on nyt vaan mulle yhtä suuri juttu, kuin jollekin äidille olisi ehdotus siitä, että annetaan sun lapsi pois ja tehdään uusi, kun tämä nykyinen löi naapurin pikkuVilleä pikkulapiolla päähän hiekkalaatikolla. Kaverin kanssa nyt muutenkin on ollut aina paljonkin suuria ristiriitoja. Se kun haluaisi olla enemmän kuin pelkkä kaveri, mulle taas ajatus "jostain enemmästä" sen kanssa on aika vieras (kyseessä on siis miespuolinen kaveri). Tää brutaali ehdotus oli nyt sitten vain se kuuluisa piste iin päällä, kiitos, nyt riitti. Helpotan elämääni ja poistan tämän numeron mun puhelimesta.

Laitoin hieman kyselyitä koirakoulutuksesta. En oikein osaa päättää, osallistuako alkeistottelevaisuuskurssille vai rähisemättä remmissä- kurssille.

1 kommenttia:

Karoliina K. kirjoitti...

No nii-in. Kaikenlisäks se kehtas suuttua mulle, kun mä suutuin sille. Voi aivo.