THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikkona, maaliskuuta 15, 2006

PlaahPlaahPlaah

...Sick, tired an sleepless
With no one else to shine for
Sick of all my distress
But I won't show
I'm still poor...

Eilen oli ihan tylsä päivä. Melkein myöhästyin töistä, koska naapurini ovat tyhmiä, tyhmiä, tyhmiä ja nukuin sen takia niiiin huonosti. Aamulla olin niiiiiiiiiiiiin kiukkuinen, samoin oli Terrieri. Se ihan yhtäkkiä, ilman varoitusta meinas ulkona hypätä yhden pahaa-aavistamattoman saksanpaimenkoiran kimppuun. Mä olin niiiiiiiiiiiiin vihanen Terrierille. En huomannut edes pahoitella tapahtunutta koiran omistajalle, kun sätin vain Terrieriä. Mitä mä tekisin sen kiukunpuuskille, ne on vaan tosi ärsyttäviä ja noloja!

Eilen hoidin velvollisuuksia. Tiskasin. Varasin pesutuvan. Tein opinnäytetyötä pitkästä aikaa ja taistelin excelin kanssa, mä en osaa käyttää sitä. Mä en ikinä saa tota typerää työtä valmiiks, usko loppuu.

Huomasin tänään, etten enää himoitse limsaa, vaan vissyä, jota mä oon nyt litkinyt moonta päivää. Hyvä. En myöskään himoitse mäkkiruokaa enää, se ei enää maistu hyvälle (vai onko se koskaan maistunutkaan?). Hyvä. Vielä kun tuo ainainen karkkihimo loppuis, niin olisin tyytyväinen, kertakaikkiaan. Ähhh..ketä mä huiputan, mä löydän aina jotain vikaa jostain...

0 kommenttia: