THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

sunnuntaina, maaliskuuta 19, 2006

Onnea.

Mä pääsin kuin pääsinkin eilen ulos itsesäälistä ja menin Marin luo hengailee ja juomaan vettä. Ihanaa, kiitos. Ja koska en voinu/viittiny baariin lähteä, jumitin sit himassa Sims 2- Nightlifee, se oli yllättävän hankalaa, tänään uus yritys.

Aamulla pakotin itseni nukkumaan edes vähän myöhempään kuin yhdeksään, näin koiran unta puol yhteentoista ja kuuntelin, kun naapuri luukutti jotain suomi-humppaa repeatilla (siis samaa biisii ehkä noin tunnin ajan). Musta tuntuu, että mulla ja mun naapurilla on jonkin asteen sotatila. Se kiduttaa mua harrastamalla kovaäänistä seksiä kello 01.00 yöllä, mä kidutan sitä aamulla luukuttamalla radioo, se kiduttaa mua sunnuntai-aamuna luukuttamalla humppaa. Ähhh, se johtaa 2-1. Taidan siirtää subbarin seinään kiinni.

Käytiin taas Terrierin kanssa pitkällä aamulenkillä, samoiltiin Linnanmäen metsissä. Hitto, ettoon rapakunnossa, kävelin tahallani sellasii reittejä, ett piti nousta jyrkkii ylämäkii. Läähätin niin.

Nyt sit kuuntelen musiikkia ja venailen, ett joku pyytäis mut syömään Kotzonee, mä oon himoinnu sitä jo monta päivää.

Kuka on varastanut sunnuntai-sarjat, häh???

np. Immortal Technique-Harlem Streets

0 kommenttia: