THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikkona, maaliskuuta 29, 2006

TuhatTaitoKaroliina

Tää Homma Ahdistaa
En Uskalla Katsoa Huomiseen
Taivas Kaatuu Niskaan
Luu Tunkee Sydämeen
Mieltä Kaivertaa
Ottaa päähän Pikkuisen
Ihan Miten Vaan


Kauhee viikko töissä. Mun molemmat tiimin jäsenet on poissa eli joudun tän viikon tekee kolmen ihmisen työt. Oon niin pahalla tuulella, kun mun pitää venyy niin moneen paikkaan. Ihmiset odottaa, että pystyn olemaan triljoonassa paikassa yhtä aikaa ja kaikkien mielestä se on ihan ok. Ei ne kyllä huomaa, mihin kaikkiin uskomattomiin suorituksiin mä venyn, mutta ootas vaan, kun en ehdikään tehdä jotakin Täydellisesti. Aikuiset ihmiset on niin saatanan tyhmiä joskus. Mä oon koko päivän kuunnellu jotain itkemistä asioista, joilla ei oo mitään tekemistä mun kanssa ja joille mä en mahda mitään. Esim. oon saanu kuunnella heti aamusta mussutusta, kun firmalla ei oo tarpeeks parkkipaikkoja. Venatkaas, niin mä käyn tekees muutaman, ei mee ku sekka. Sit aikuinen mies on ihan itse omilla kätösillään kirjoittanut neukkarivarauksen, jossa lukee, että kokoukseen pitäis saada patongit. Sit kun tilaan niille sellaiset patongit, mitä aina tilaan, niin se tulee 5 minsaa ennen kokousta itkee, kun se olis halunnu jotku saatanan tanskalaiset leivät jostain vitun konditoriosta toiselta puolelta kaupunkia. Lukiko siinä sen varauksessa mitään tanskalaisista voileivistä? No ei. Saanko mä tilata tanskalaisia voileipiä firman laskuun? No en todellakaan. Olisinko mä ehtiny jossain vaiheessa hakemaan niitä helvetin leipiä? En vitussa, kun en ehtiny koko päivänä edes ite syömään saati käymään vessassa. Oli kyllä niin lähellä, ettei aikuinen mies olisi seuraavaksi löytänyt patonkinsa omasta anaalistaan.

Olen tässä suunnitellut, vastentahtoisesti tosin, että jättäytyisin työttömäks sit heinäkuussa, kun kesäkuun lopulla soppari loppuu. Mutta sitten ne kuitenkin pakottaa mut tarjoilemaan tai salen kassalle ja mä koko ajan ajaudun kauemmaks mun omalta alalta. Mä en koko ajan jaksais tehä vaan jotain työtä vaan sen takii, ett saisin vuokran maksettuu, ku haluisin päästä Mun töihin. Ja miten mä voin päästä Mun töihin jos oon päivät pitkät Salen kassalla? Kaikella kunnioituksella niille, jotka siel kassalla on, mut se ei vaan oo mun juttu. Tosin en oo kyllä nyt ihan varma, ett mikä mun juttu edes on. Ja mä oon jo helvetti aikuinen. Mun pitäis jo tietää. Kaikki.

0 kommenttia: