THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikkona, maaliskuuta 22, 2006

Kouluun...

Mennään Herra Terrierin kanssa nyt sitten kouluun. Koulu on kallis, 100 euroa, suhteessa siihen, että tunteja on vain kerran pari kuussa huhtikuusta kesäkuuhun. Odotan, että koulun jälkeen Herra Terrieri on kuuliainen ja hyvin koulutettu ja kelpoisa jopa poliisikoiraksi tai ehkä jopa tulliin. Jee! Mulla ja mun lapsella on yhteinen harrastus!

Eilen mulla oli niin huono omatunto siitä, että joku edes ehdotti Terrierin korvaamista uudella koiralla. Olin vaan kotona (heh, yllättävää) ja pidin Terrierin koko illan tiukasti kainalossa ja rapsuttelin sitä.

Huooooh, yhä voisin ostaa elämän. Olen erakko.

Ai niin, kuuluhan mulle muutakin. Oon hirveen huumeissa ollu koko viikon. Päässä humisee ja silmissä sumenee. Tosi inhottava olo, kun ei tiedä, pyörrynkö mä, jos liikun metrinki. Tuntuu hienolta olla töissä, kun tää on niin jännittävää tää jatkuvassa epätietoisuudessa eläminen. Onneks lopetan kuurin huomenna.

Silloin taannoin, kun kävin hammaslääkärissä, niin mulla ei ollut reikiä, jes! Mutta mun kieli, jossa on ollut läväri jo kahdesti, pitää leikata. Siinä kun on lävistyksestä jäänyt sellainen inhottava palanen, johon mä vahingossa aina välillä puraisen. Siihen voi kuulemma kehittyä jopa kasvain. Iuuuuuuuuuh. Nyt sitten odottelen lähetettä kielileikkaukseen, iuh iuh iuh.

1 kommenttia:

Karoliina K. kirjoitti...

Jostain syystä sitä aina kaipaa kotiin, jos onkin joku tapahtumarikkaampi päivä, vaikka muuten huokaileekin, ettei oo mitään tekemistä.

Hassua, että nähdään osia itsestämme toisissamme, eikä kuitenkaan ikinä olla nähty:)

Ainakin ollaan erakoita, joilla on pirun hyvät hampaat!