THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lauantaina, maaliskuuta 11, 2006

And I Wonder.

Eilen olin sittenkin Marin ja Marin kavereiden kanssa istuus tuolla noin. Pelattiin lautapelejä ja join muutaman siiderin. Suhteellisen ajoissa himaan. Tänään olis ollu Leylan luona jotku hippalot, mutt täällä mä oon himassa, yöpuvussa peiton alla. En jaksa mennä mihinkää, ku koko päivän on vaivannu kaikkien päänsärkyjen kuningas.

Tänään maksoin laskuja aina heinäkuun loppuun asti. Helpotan vähän elämääni. Vaikka luultavasti jostain ilmestyy kuitenkin joku bonarilasku, niinkuin KELAlta, jolta tuli kirje, että oon saanu liikaa opintotukea. Höpöhöpö, sanon minä. No onneks ei tarvinnu satasta enempää maksaa, mutta kyrpi se silti.

Koiruus on maailman suloisin, tuossa se vieressä on kippuralla ja nukkuu sikeesti. Ihana Ihana.

0 kommenttia: