THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikkona, helmikuuta 15, 2006

Wet Wet Wet

Just ku olin tänään lähössä duunista, kuului pamahdus ja kahviautomaatin vesihana meni rikki. Seurauksena hillitön tulva. Uhrasin itseni työpaikan vuoksi ja jäin pitelee ämpärii vuotokohdalla ja duunin miehet juoksi tyhjentääs ämpäreitä sitä mukaa, ku ne täytty. Sitä vettä tuli nimittäin aika isolla paineella. Mä olin ihan läpimärkä, vesi oli jäistä ja ämpärit paino. Tulipahan treenattuu samalla hauista.Puolen tunnin päästä tuli palomiehet paikalle ja mä pääsin vasta sitten kotiin. Siihen mennessä vettä oli jo aulassa nilkkoihin asti. En sitten jääny siihen ihmettelemään, kun näytin uitetulta koiralta ja olin ihan jäässä. Työkaveri heitti mut onneks himaan, olis ollu ikävää mennä sporalla läpimärkänä. Onneks mulla oli (omakehuu) niin nopeet refleksit, ett tajusin heti mennä kattoo, et mikä pamahti ja hälyyttää apuu paikalle ja onneks se vesijohto pamahti päivällä eikä esim. 2 h myöhemmin, kun sit paikanpäällä ei enää olis ollu ketään ja tulva oltais huomattu varmaan vasta aamulla. Sillon vahinkoo olis tullu paljon enemmän kuin vaan yks läpeensä märkä kokousjärjestelijä.

Kävin sit nopeesti vaihtaas vaatteet ja lähin jumppailee. Kuvittelin olevani yhtä hyvässä kunnossa kuin silloin, ku viimeks olin jumpassa (öö, sata vuotta sitten?) ja käytin samoja painoja kuin muutkin. Kuolema. En pysty nostaa käsiä ylös, huomenna en varmaan pääse sängystä ja tiputan töissä ihan kaiken.

Nyt lepoo ja C.S.I. Ei mun päivät taida olla niin tylsiä sittenkään, kuin mitä oon kuvitellu.

0 kommenttia: