THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torstaina, helmikuuta 02, 2006

Hohhoijaa.

Ensi viikosta eteenpäin mun elämänlaatu paranee, kun en enää tee kuin muutaman hassun iltavuoron. Ja mulla on jopa ens lauantaita lukuunottamatta kaikki viikonloput läpeensä vapaita. Olen onnellinen.

Vielä tänään kuitenkin olen hurjan väsynyt. Illalla on pakko viikata kaikki kuivumassa olleet pyykit kaappiin takaisin, pakko myös imuroida ja pestä ainakin eteisen lattia.

Hassua, huomasin, että joku, joka asuu Joensuussa, on lukenut mun kirjoituksia. Miksi ihmeessä? Kyllästytän jopa itseäni. Mulla on vaan nyt kauhee tarve kirjoittaa koko ajan tänne, vaikkei olis mitään asiaakaan (harvemmin on). En ymmärrä. Onko mulla addiktio? Täytyykö tästä mennä hoitoon? Onko tää vakavaa?

1 kommenttia:

Karoliina K. kirjoitti...

mulla on töissä niin hiljaista välillä, että päivitän tätä joskus monta kertaa päivässä, kun en jaksa noille "porvareillekaan" höpistä...