THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikkona, helmikuuta 15, 2006

Ahhh...

Vihdoinkin töissä. Ja olipas mukavaa tulla töihin, kun mulle oli tuotu pöydälle tulppaaneja ja kaksi lahjaa. Ihanaa, ihanaa. Ja nyt kun oon vihdoin levänny oikein urakalla, jos ei monen tunnin opinnäytetyön tekoa oteta lukuun, on motivaatio olla töissä huipussaan. Oon vaan sirkuttanut koko aamun menemään ja ollut niin kovin tehokas. Kohta mulla on puhelinpalaveri (uuu, kuinka tärkeää) ja sitä ennen tässä hetken istuskelen.

Heti, kun pääsen töistä, meen serkun kanssa Body Pumppiin, ihanaa urheilua. Oon muutenkin laihtunut varmaan sata kiloa kaiken oksentamisen jälkeen, nyt on hyvä aloittaa sitten urheilu. Huomenna voisinkin mennä uimaan. Toivottavasti mä en nyt sitten taas altistu jollekin Tosi Hyvälle Kuntosalitarjoukselle ja liity jäseneks ja maksa itseäni kipeäksi kuntosalista, jolla mä en käy ekan kahden viikon alkuinnostuksen jälkeen..Saattaa kyllä käydä just niin, kun mä jo sitä liittymistä tässä aiemmin vähän mietin.

Olipas muuten ongelmallista se kuntosalivaatteiden valinta, sielläkin pitää näyttää hyvältä niin, ettei rupee nolottaa jossain vanhoissa salihousuissa, joissa on reikä polven kohdalla (ei mulla ees oo ikinä ollu salihousuja). Aamulla melkein meinasin töistä myöhästyä, kun silitin mun kuntosalivaatteet ja metsästin vesipulloa.

Jaahas, mutta nyt takaisin töiden kimppuun!

0 kommenttia: