THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikkona, helmikuuta 08, 2006

Olen Rakas.

Enkä pelkästään Rakas, vaan Tosi Rakas. Olen Onnellinen, enkä pelkästään Onnellinen, vaan Tosi Onnellinen.
Ja kun se kutsuu mua babyksi, mun sydän läpättää ihastuksesta.

Eikä mulla ollutkaan töitä tänään illalla, vaan olen vapaa, vapaa, VAPAA(aaaaaah)! Ja tän kuukauden jälkeen olen vielä enemmän vapaa, kun lopetan Kipinässä kokonaan. Tanssin polkkaa ja turkkilaisia kansantansseja ilosta.

Eilen puuhasteltiin Marin kanssa mun luona ja syötiin lohipasteijoita ja juotiin teetä. Tämän päivän horoskooppi lupas mulle rahaa ilmaiseksi. Sitä odotellessa lähdenkin shoppailemaan, kiäh kiäh kiäh.

Minkätakia horoskooppia sanotaan horoskoopiksi? Nykykieleni kääntää sen Horo Skoopiksi eli kyseiselle tähtimerkkien ennustuksia tarkoittavalle sanalle pitäisi keksiä joku uusi nimike. Päivän Kusetus?
Tiedetään, olen niiin lapsellinen.

0 kommenttia: