THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tiistaina, helmikuuta 21, 2006

JumJum

Äh, kuinka hiljainen päivä töissä, kaikki on talvilomalla. Yksi kokous oli ysiltä, toinen kolmelta. Ehdin tässä jo istuskellessani tilata Trendilehden. Vaikka vähän hölmöähän se on, kun Terrierillä on tapana vihata mun postia ja ravistella niitä aina urakalla, niin että lehti on kuitenkin sellaista silppua, kun pääsen kotiin. Sitä paitsi mä haluan voittaa auton, joka siin samalla arvotaan ja matkankin. No onpahan mulla kaupan päälle sitten siivoomista lisää ja jännittävä palapeli.

Iltarespa on kipeenä ja mä lupasin tuurata sitä eli pääsen vasta puol kuudelta kotiin. Äh, mä olin suunnitellu meneväni uimaan...tai no, kyllähän mä sittenkin vielä sinne ehdin, melkein sinne on parempi mennäkin vähän myöhemmin, niin saa rauhassa uida.

Olkapäät tuntuu hakkelukselta eilisen hierojan jälkeen, aivan kuin hartiat olis täynnä mustelmia, kosketus sattuu.

Samassa tiimissä kuin mä, on kaksi suomenruotsalaista. Mä tuun hulluksi, kun ne puhuu. Ne on just niitä, jotka puhuu "muumipeikko-ruotsia" ja käyttää sanaa jätte-kiva. Kunpa ne ei enää puhuis ruotsia tai sit puhuis kunnolla, eikä mitään tollasta ällöttävää ruotsintuntiruotsia. Vaikka kyllä mä vihaan ylikaiken jotain Närpiön murrettaki, se vasta on kauheen kuulosta, kun ärrät on sellasii venytettyjä, yh...menee kylmiä väreitä. Niin ja sitten mulla on yks suomenkielinen kaveri, joka on asunut hetken Ruotsissa. Se taas kuvittelee olevansa aito riikinruotsalainen. Arvatkaa vain, kuinka typerältä se sit kuullostaa, kun se puhuu ruotsia väkisin lähes kaikille tai sit puhuu suomee niin, että käyttää ruotsinkielisiä sanoja ja sanontoja, kuten "ajjabajja". Ällöttävää.

Ja mitä ihmettä! Odotin Täydellisiä Naisia ja sitten sieltä tulikin joku typerä kooste, nukahdin eilen pettymyksestä jo puol kymmenen.

0 kommenttia: