THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

perjantaina, helmikuuta 17, 2006

Take the Bitter With the Sweet And Cry a River Over Me...

Silmät on ihan turvoksissa, eilen oli vähemmän onnellinen päivä ja itkin yöllä ehkä kaks tuntii yhtäsoittoo.
Tänäänkin on murheellinen olo, tekis mieli käpertyä peiton alle piiloon, ison suklaalevyn ja terrierin kera. Eilen tuli postista Bridget Jones dvd-boksi, voisin ihan hyvin viettää päiväni sen seurassa. Ehkä jopa lukea ne kirjatkin. Bridget Jones aina tehoaa mun sydänsuruihin pikkasen ja aika paljon muihinkin suruihin. Varsinkin ne kirjat on hulvattomia, oon lukenut ne lukemattomat kerrat (hehe).

Olin muutenkin eilen tosi ärtynyt kaikkeen ja kaikkiin. Mikään ei oikein toiminut, joka toinen ihminen suututti mua ja mä vaan yritin kovasti ymmärtää. Piti mennä uimaan, se olis varmaan vähän auttanut, mutta ei huvittanut. Kotikin räjähtää käsiin ja pyykit pitäis pestä, huoooh.

Väsyttää ihan tolkutttomasti, tuntuu siltä, että olisin taas tulossa kipeeks. Mut ehkä se on vaan se väsymys ja se, että viime yö meni itkeskellessä. Tämä päivä tulee olemaan pitkä, illaks Kipinään. Ja päivätyössäki on ollu ihan hillitön kiire, en edes vessassa oo ehtinyt käymään, ja tulin sentään töihin puoli kasi ja kello on nyt jo puol kaks.

0 kommenttia: