THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tiistaina, helmikuuta 07, 2006

Dancing With The Wolves

Näin yöllä painajaista susista, jotka yritti syödä mun kanin (ei mulla enää ole kania) ja koiran. Heräsin keskellä yötä siitä unesta ja ensimmäinen ajatus oli, että onneks asun Helsingissä. Se sama ajatus on nyt jotenkin jäänyt päälle ja oon ollu koko aamun tosi hyvällä tuulella ja löytänyt onnea joka asiasta. Ihastelin mm. raitiovaunun ääntä ja sitä, kuinka kivaa on olla juuri tässä työssä, kuinka hyvältä tuntuu aamulla nousta ja ajatella, että onpas kivaa mennä töihin ja nautiskelin rauhassa aamupalasta (en juuri koskaan edes syö aamupalaa, mutta viime aikoina useinkin), kuuntelin radioo ja juttelin terrierille, joka tosin oli liian uninen edes heiluttamaan häntää. Jossain takaraivossa on kuitenkin pieni epäilys, voiko kaikki oikeasti olla nyt näin hyvin? Koskakohan tapahtuu Suuri Takaisku ja mitä asiaa se isku koskee? No, sitä odotellessa nautin tästä olotilasta. Itseni tuntien ei mene kuitenkaan kauan keksin itselleni jättiläiskriisin, koska paineet onnellisuudesta ylittävät mun sietokyvyn, mutta häh häh hää, mulla on siihen oikeus, olenhan Nainen. Vai Tyttö? En osaa kertoa. Miksei voi olla jotain sanaa sellaiselle, joka on jotain tytön (=lapsi) ja naisen(=aikuinen) väliltä? Vai onko se sana "Karoliina"?

Vihaan yhä mun naapuria, tai sen tyttöystävää enemmänkin. Se tyttöystävä ei edelleenkään asu mun naapurissa, mutta hengailee siellä aina välillä pitkiä jaksoja. Jostain syystä, varsinkin yöllä, kaikki sen tytön äänet kuuluu mun asuntoon, se, kun se yskii, se, kun se niistä ja se, kun ne (SAATANA) panee niin kovaa, että jopa Terrieri hermostuu ja menee haukkumaan seinää vasten (enkä mä kiellä sitä, häh häh hää). Nyt niillon viikon verran ollu niin mukavaa, että kyllä ne ihan varmaan tän viikon aikana (luultavasti huomenna, koska oon silloin Kipinässä ja yöunet tulee muutenkin jäämään lyhkäsiks) jo kehittää taas jonkun megatappelun ja antaa mulle syyn tehdä niistä kolmas valitus. Vai pitäisköhän kerrankin jaksaa soittaa suoraan poliiseille, se saattais olla aika vaikuttavaa...Mut sit mun pitäis jaksaa mennä avaa niille poliiseille portti ja se olis niin raskasta näillä pakkasilla. Nooh, sitä odotellessa luukutan aamulla musiikkia kello 6.15-7.30 vaan ihan naapuria ajatellen. Jos mä en nuku, niin ei kyllä nuku sekään (voiskin jättää repeatilla jotain ihan törkeetä hc-konemusiikkia soimaan neljään asti).

0 kommenttia: