THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

maanantaina, helmikuuta 20, 2006

I Don't Wanna Hear...

Viikonloppu oli. Lauantaina olin kummitädin luona monta monituista tuntia. Oli ihan kivaa. Käytiin ostamassa serkulle vaatteita (miettikää, 12 vuotiaalle pojalle ostetiin farkut ja paita 130 eurolla, aika järkyttävää mun mielestä). Pitkin päivää yrittelin kans Maria pyydellä ulos/leffaan/johonki, mutt sitten kun Mari vihdoin innostui lähtemään, mua ei enää huvittanu. Kauheen huono omatunto, olen ihan tyhmä kaveri. Noh, mulla on muutenki taas vaihteeks tili höylätty miinukselle, kun viime viikon lauantaina innostuin tarjoamaan kavereille shotit, koska päätin vain olla mukava eikä mulla sitten loppujen lopuksi olis ees ollu varaa lähtee mihinkään.

Sunnuntaina olin ahkera, siivosin kotona ja pesin monta koneellista pyykkiä. Johtuukohan siitä, että on sunnuntaisin vaan tottunu himoitsemaan kaikkee darraruokaa, vai mistä, mutta iski kauhee rullakebabin himo ja sit metsästinkin sitä ympäri Kalliota tuloksella. IhanaaIhanaa.

Tänään oli hirvittävän vaikeeta herätä, vaikka viikonloppuna en ollutkaan missään ja oon herännyt aamulla viimeistään puoli kymmenen. (Ärsyttävää, kun mulla on nyt "normaali" päivärytmi, herään taas viikonloppuisinkin aikaisin ihan itsestään, vaikka menisin kuinka myöhään nukkumaan). Mutta ihan kiva päivä edessä, verrattuna perjantaihin, joka oli kauheen kiireinen ja ärsyttävä. Tosi jännittävää, tänään yksi suomalainen julkisuuden henkilö tuli tänne työhaastatteluun, ja jos se saa uuden työpaikan, se tulee vaikuttamaan yhteen televisio-ohjelmaan. Ja voi, kun mun tekis heti mieli kertoa siitä yksityiskohtasesti, kun tää on vaan niin jännittävää, mutta mä en voi. Oih tätä vaikenemisen tuskaa!

0 kommenttia: