THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikkona, kesäkuuta 21, 2006

Trick Is To Keep Breathin'

Taas koko yö yskimistä, yskin niin, että meinasin oksentaa. Yöunet hyvin minimissä, kun on kuumakin. Kuinkakohan monha kaloria palaa, kun yskii? Kehittyyköhän mun vatsalihakset tästä yskimisestä? Onko tästä mitään hyötyä? Edes pikkiriikkistä?

Hirveesti kaikkee uutta eilisessä koulutuksessa, pää meni sekaisin. Pelottaa vähän, etten millään opi kaikkea. Hirveet paineet on myös siitä, kun eilen se sanoi, että saan kyllä jäädä vakkariksi (mikäli ne tykkää musta ja mä niistä). Mitäs jos mä en opikaan mitään ja oon heinäkuun alussa, kun työt pitää aloittaa, yhtä urpo-rotta kuin nyt?
Kivalta kuitenkin yhä vaikuttaa, raskaalta ja vaikealta, mutta kivalta. Positiivista on myös, että työpaikan yhteydessä on kuntosali ja sauna. Enää en sitten voi keksiä mitään tekosyytä olla menemättä salille, kun se a)on ilmainen ja b)lähellä. Ja se, että kun olen ollu neljä kuukautta töissä, pääsen käsiksi huimiin henksuetuihin (halvat hotellit all over Funland, halvemmat ravintolat ja halvemmat ruuat ketjun kaupoista). Rakastan etuja.

Tänään on palkkapäivä. Palkkani on huikea, kun siinä on lopputili mukana. Seuraava palkkapäivä on kesäkuun lopussa ja sit seuraava 14. heinäkuuta. Show me the money! Anteeks, oon vähän rahvas, ku oon onnellinen mun rahoista. Oon vaan nitkutellu puolivuotta vähällä rahalla, nyt mulla on lyhyt hetki, jolloin ei tarvi stressata...mistään. Apua! Koska tapahtuu jotain kamalaa ja kaikki menee pilalle? Nyt rupes jännittää.

0 kommenttia: