THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torstaina, kesäkuuta 15, 2006

Get Your Freak On

Huhhh. Nyt taas elämä voittaa muutamaks päiväks eteenpäin. Luulin jo, ett mun pää ottaa ja räjähtää, samoin kurkku ja keuhkot. Oon vaan ollu muutaman päivän kuumeissani ja tuskissani. Nyt on jäljellä enää yskä ja aavistus siitä, että kohta taas jomottaa päähän.

Olipas mukavaa soittaa eilen purjehdukselle, ett tsori, oon kipee, enkä kuitenkaa voi tehä tän päivän iltavuoroo, oon varma, ett ne luulee, ett kusetan.

Mut kävin tekee sopparin uuteen matkailualan työpaikkaan, jeei! Tosin olin tosi epäedustava, kun silmistä vaan valui vettä, kun päähän sattui niin eikä ääntä tullu nimeksikään. Sopimus tehtiin syyskuun loppuun, mutta se sanoi toivovansa, että voisin sitten jäädä vakituiseksi senkin jälkeen. Toivon parasta, ett saan jäädä. Se sanoi, ett on tosi hyvät ylenemis- ja etenemismahdollisuudet ja hyvät työsuhde-edut, kunhan jaksaa vuoden tuolla olla. Pääsin mä kyllä kouluunkin syksyllä, ett jos en saakaan vakituista työtä, niin voin sitten mennä opiskelemaan. Ihastuttavaa, kun taas tiedän, mitä elämässä tapahtuu, ainakin suurinpiirtein. Ja vielä, kun tapahtuu vihdoin sellaista, mitä mä haluan, ett tapahtuu (menetettyä kesälomaa lukuunottamatta). Olen onneni kukkuloilla. Vaikuttaa kaikki nyt melkein liian hyvältä ollakseen totta. Mutta ainakin mulla on nyt asioista mustaa valkoisella.

Ja illalla meen kattoo hesarille rappia, älkää kertoko kellekään...olenhan kuitenki saikulla vielä tämän päivän.

0 kommenttia: