THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torstaina, kesäkuuta 01, 2006

I Wish I Could Turn Back The Hands Of Time...

Jos voisin muuttaa asioita menneisyydestä, sanoisin silloin ei asioista, joihin sanoin kyllä ja päinvastoin. Esimerkiksi eilen olisin sanonut ei, kun mulle soitettiin, että pystynkö tänään tulemaan töihin. Mulla on angiina, ollu siis jo yli kaksi viikkoa, mutten ole vain "tajunnut" käydä lääkärissä. Mutta mäpäs sanoin, että pystyn tulemaan töihin. Nyt palelen ja teen kuolemaa, vaikka mulla on 2 pitkähihaista paitaa päällekäin enkä oikein pysty sanomaan mitään, kun kurkkuun sattuu. Kaikenlisäksi lupasin tehdä "pitkän" päivän eli 08.-17.30 eli huomenna olen taas melkoisen paljon kipeämpi.

Olen tosi, tosi, tosi kyllästynyt olemaan töissä, pääni hajoaa. Oon ollu töissä 16-vuotiaasta asti, pitämättä juuri lomia, ainakaan sellaisia, joilla maksetaan vuokraa. Työpaikatkin on aina ollu niin anaalista, tai se palkkaus on sellaista, että juuri ja juuri pärjää. Tässä on nyt sitten tulos, hiton kiukkuinen, kyllästynyt ja väsynyt minä. Oon tosi valmis eläkkeelle jo alle kolmikymppisenä. Vali vali, onpahan sentään ollu aina töitä, joillakin ei oo. Tosin joillekin sitten maksaa sossu kaiken ja ne jotku elää paljon "pulleemmin" kuin mä, tyhmä työntekijä.

Ähhhh, kiukuttaa kaikki. Olen kipeä, kiukkuinen ja kyllästynyt. Anteeksi.

0 kommenttia: