THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

perjantaina, kesäkuuta 30, 2006

Finally Something Different.

This is the last time
That I will show my face
One last tender lie
And then I'm out of this place
So tread it into the carpet
Or hide it under the stairs
Say that some things never die
Well I tried and I tried

Viimeinen päivä täällä tekopyhien porvareiden toimistossa. Tahallani nukuin pommiin, kävelin töihin hidastellakseni, ilmoitin myöhästymisestä vasta viisi minuuttia ennen "h-hetkeä". Ok, itellenikin samalla hallaa tein, mutta tuntui hyvältä silti.

Täällä on tänään meksikolaishenkinen iltapäivä, tequilaa, Solia ja ruokaa. Oon tässä ollu mukana organisoimassa tapahtumaa, miettinyt koristelua ja kertonut, mitä kaikkea tarvitaan (eihän nää porvarit ees tienny, kuinka sitä tequilaa juodaan. Hmph, asia, jonka olen oppinut jo 16-vuotiaana.). Tänään mulle ystävällisesti ilmoitettiin, etten saa sit kuitenkaan toteuttaa tätä juhlaa, vaan se, jonka tässä respassa pitäis istua, tekee sen mun ideoiden pohjalta. Enkä mä sit myöskään voi osallistua siihen, kun mun pitää istua tässä respassa. Tää on taas niin sieltä. Syvältä. Hyvin syvältä. Mä rakastan juhlien järjestämistä ja oon perkeleen hyvä siinä, ehkä ainoo asia, mistä oikeesti voin sanoo, ett tää on mun juttu. Ainoo asia, mitä mä täällä olisin oikeesti halunnu ja tykänny tehä. Ja nyt joku asis tekee sen ja vie kaiken kunnian. Yritän hirveesti hokee itelleni, ett viimeinen päivä ja tän jälkeen ei koskaan enää. Mutta silti, kaiken tän jälkeen, tiän, ett ku ton oven suljen viimeisen kerran, mulla on vaan paha mieli.

Mutta hei, oltiin eilen Terrierin kanssa koirapuistossa ja sillä oli kaksi (!) naista sielä. Se oli niin polleena, käveli häntä ylväästi pystyssä ja jos joku koira meni siitä puiston ohi, se juoksi portille murisemaan tyyliin "nää on Mun nartut". Sit ku niille nartuille tuli jotain kähyä, ei Terrieri mennykkään siihen mukaan, mitä se olis tehny, jos olis ollu uroksista kyse, vaan se oli ihan arka raukka, ja kiersi tappelun turvallisen välimatkan päästä ja mulkoili niitä ja varmaan ajatteli, ett ne sen naiset tappelee siitä, vaikka ne tappelikin kepin palasesta. Se on niin hassu koira<3.

0 kommenttia: