THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

maanantaina, kesäkuuta 05, 2006

Lähtemisiä

Kaikki on lähteny johonki, mä kökötän köyhänä ja ikävissäni kotona. Tai meen mä töihin, ja paljon meenki. Joka aamu ja joka ilta oon töis tällä viikolla, motivaatiotaso yhä hyvin paljon miinuksella, vtutustaso hyvin paljon plussalla.

Tänään olin pääsykokeissa. Tai ei ne oikeestaan ees ollu mitkään kokeet, kunhan haastattelivat. Koulu onTikkurilassa, mulle tuli jostain syystä mieleen Tiksistä Seinäjoki ja jouduin koko ajan muistuttaa itseäni, ett ei, en ole pohjanmaalla. En tajunnu, ett sinne pääsy...noh...haastatteluun pitää etukäteen ilmoittautua, vaikka se oli kirjotettu kutsuun. Menin sit baustana paikanpäälle kokeilee onnee, onneks ne sit päästi mut sinne. Ne pyys myös ottaa mukaan todistusjäljennöksiä, en voinu kopioida, kun mun kopiokone/tulostin/scannerista oli muste loppu. Enkä mä ees löytäny mistään kaikkia mun työtodistuksia, aamulla olin siis sangen kiukkuinen itseeni ja ajattelin jo, ett jään kotiin nukkuu, ku en anna niin hirveen hyvää kuvaa itsestäni sielä. Meninpäs sitten silti. Kävin tauolla kirjastossa kopioimassa todistukset ja tulostaa cv:n. Sit se olis maksanu 60 senttiä/kopio (mitä kiskontaa!), mutta ei mulla tietenkää ollu tarpeeks rahaa, ku pankkikortti vaan. Onneks kirjastonsetä oli kiltti ja antoi mun kopioida ilmatteeks, ku sanoin, ett tää on tositositositärkeetä.

Mun kotona on iso kärpänen, Terrieri taitaa luulla sitä ampiaiseks ja se on vaan kauhuissaan mun jalkojen juuressa/sängyn alla/eteisessä piilossa. Se kerran tappoi ampiaisen ja se tais siinä samalla pistää Terrieriä kieleen, siitä tämä raukkistelu. Mutta on se kumma, kun se voi rähistä karhun kokoselle koiralle tuola ulkona, mutta juoksee häntä koipien välissä ympäri mun asuntoa karkuun jotain kärpästä.

0 kommenttia: