THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tiistaina, kesäkuuta 20, 2006

Köhinää Helsingin kaduilla.

Yskä. Nuha. Miksi tämä tauti ei jo lopu, miksi? Viekää se pois!!!!

Aamut alkaa nykyisin aikaseen, ku tuurailen respassa kuun loppuun asti. Tänään töissä jo seitsemältä. Ei kyllä ees tehny tiukkaa herätä kuudelta, ku oon ollu enemmän tai vähemmän muutenkin valveilla viime yöt tämän perkeleen yskän takia. Lähtee järki, jos se ikinä kotona on ollutkaan. Onneksi sitten periaatteessa pääsen aikasemmin. Käytännössä en kyllä pääse. Mutta lähden sitten torstaina rutkasti paljon aikaisemmin kampaajalle, ha ha haa.

Hitto, ett joku ihminen pystyy aiheuttamaan ärsytystä mussa. Tää ko. persoona on ollu tässä duunissa ennen mua ja sit nykyään o kesätyöläinen. Jo se, kun se aamulla tulee töihin, saa mut välillä pahalle tuulelle. En osaa tarkalleen kertoa, mikä siinä ärsyttää, mutta ihan ensimmäisestä päivästä asti, kun oon sen tavannu, oon kiristelly hampaita, kun se riepoo mua niin paljon. Nyt nää viimeiset 7 päivää tässä firmassa (yes!yes!yes) joudun olee samassa tilassa tän neidin kanssa ja jos olisin agressiivinen ihminen, vetäisin sitä dunkkuun useita kertoja päivässä. Tai ainakin sanoisin painavan sanasen tai kaksi. Kerran oon sen kanssa ottanu sanallisesti yhteen, nyt yritän hillitä itseni, ettei viimeiset päivät olis tyystin helvettiä.

Eilen olin Alppipuistossa Marin kanssa. Päivällä joka paikassa oli etelän kuuma, illalla ei sit puistossa yhtäkkiä ollutkaan. Mikä pettymys, ei tullu syvempiä rusketusraitoja, ei.

Tänään illalla uudesta työpaikasta lisää perehdytystä. Kivaa.

Pitäis jaksaa kotona siivota ennen juhannusta, että olis sitten kivempi palata lomalta. Kiinnostus siivousta kohtaan nollan alapuolella, kuten aina.

0 kommenttia: