THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tiistaina, tammikuuta 03, 2006

Hollaaaa.

Vielä länsirannikolla, torstaina tää västis lentää takas etelään. Ehkä on jo aikakin. Kunpa vaan mun ihmiset lentäis mun mukana kans.

Helsingissä on plussaa se, että on työpaikkoja (jotka mun vaan eka pitäis saada), se, että sielä aina tapahtuu jotakin, se, että sielä asuu paljon mun sukua (ehkä jopa 3/4), se, että sielä asuu kavereita (joiden tapaaminen on ajanpuutteen/laiskuuden tms. syyn vuoks liian usein liian vaikeeta), se, että sieltä aina löytyy uusia paikkoja, missä ei oo käyny (voiskin taas mennä Marin kanssa lenkille, jos se jaksaa/haluu lähtee...?), se, että mun luokse tulee silloin tällöin kylään ihmisiä, se, että sielä on varmaankin keskimäärin parempi palkka kuin esim. Vaasassa, se, että sielä on enemmän vaihtoehtoja yökerhojen, vaatekauppojen ja muidenkin kauppojen suhteen, se, että sieltä on helppo lentää vielä etelämpään, se, että pääsee risteilemään, se, että pääsee aika helposti laskettelee, se, että pääsee aika nopeesti Vaasaan...jne, jne, jne.

Helsingissä miinusta on se, että melkein kaikki maksaa ja vielä vitusti, se, että yöllä on hankala päästä kotiin, se, että on paikkoja ja aikoja, joissa ja jolloin ei uskalla liikkua yksin ja se, että ne ihmiset, joita rakastan ihan eniten maailmassa ei asu sielä.

Jos sais lisää rahaa, niin voittaiskohan plussat miinukset, vai koituiskohan kuitenkin ongelmaksi se, että mun rakkauteen on 450km välimatkaa?

0 kommenttia: