THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikkona, tammikuuta 18, 2006

Sauli.

En ole poliittinen ihminen tai siis en ymmärrä politiikasta mitään eikä mua oikeestaan kiinnostakaan, vaikka ehkä pitäisi. Kyllä mä äänestin ja äänestän, koska jostain syystä ajatus Saulista presidenttinä kuvottaa mua. Vaikka eihän presidentillä mitään valtaa juurikaan ole, mutta ehkä se on naisenvaistoa tai äidin aivopesua, mene tai tiedä, mutta joka tapauksessa Sauli on yök. Miten esimerkiksi joku voi muka olla samaan aikaan porvari ja työväen presidentti, kysyn vaan. Omasta mielestäni Sauli vaikuttaa sangen petolliselta ihmiseltä ja muistuttaa elävästi Simpsoneiden Montgomery Burnsia. Olkoon Tarja sitten kiukkuinen mun puolesta, mutta ei mulla kyllä ole mitään vastaansanomista sille, että se jatkaa vielä toisen kauden. Olkoon se sitten ruma, mutta jos presidentti valitaankin ulkonäön perusteella, voidaankin sitten samantien valita siihen työhön Miss Suomi, kuka se nyt sitten ikinä onkaan. Ja Ahtisaariko sitten oli komistus? Tai Kekkonen? Tai Sauli? Tylsää, että mtv 3:sen vaalikoneen tuloksen mukaan Saulilla on samoja arvoja kuin mulla. Höpönlöpön, ei varmasti ole.

0 kommenttia: