THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torstaina, tammikuuta 26, 2006

TAAS olen väsynyt. Aamulla olin niiiiin silmät ristissä, että pesin ensin kasvot shamppoolla ja saippuoin itseni kasvojenpuhdistusgeelillä, hmmph. Myöhästyin myös sporasta, mutta se nyt ei vaikuttanu kyllä oikeen mihinkään, ärsytti vaan odottaa kymmenen minuuttia pysäkillä.

Olen yhä tosi ärtyny Kipinään. Olen jo kauan aikaa sanonut, että teen tän kuun loppuun normaalisti kaikki muut vuorot paitsi aamuvuoron, mutta sitten ensi työvuorolistassa teen max. 3 vuoroa/vk, mutta mielellään en sitäkään. En vain jaksa, enkä halua, ja en suostu siihen, että terrieri on niin paljon yksin kotona. Ei mun oo mitään järkeä tehä niin paljon töitä vaan sitä varten, että saan terrierille hoitajan, että pystyisin olemaan paljon töissä. MUTTA eikös vaan ollu taas uudessa listassa 4 vuoroa/vk. Ja luonnollisesti jokainen perjantai-lauantai-ilta. Onneks oon muutamaan kohtaan laittanu jo, ett en tule, mutta näköjään maaliskuussa mun pitää laittaa melkein jokaisen päivän kohdalle, ett ei käy. Eilen oli kuitenkin aika leppoisaa töissä, aluks tosin kova kiire, mutta sitten, kun keittiö meni kiinni, rauhottui ilta. Aion nyt vielä tänään kuitenkin soittaa ravintolapäällikölle, että nyt jotain rajaa. Mulle ei huudeta ja jos mä sanon, etten tee enempää töitä, niin en oikeesti tee (jep jep, niin varmaan).

Ooi mitä onnea! Tilasin sen lompakon ja korun ja tänään jo sain postia, että paketti on laitettu tulemaan. Olin niin onnellinen, että kun tuli se sähköposti, vastasin siiten, että "Jessss! Kiitos ja hyvää päivänjatkoa", vaikkei siihen kai olis mitään kuulunut vastata...Ja ooi mitä onnea! Ostin Royksoppin uuden cd:n ja se on kertakaikkiaan ihana, IHANA. Suosittelen. Eilen illalla laitoin sen soimaan ennen nukkumaanmenoa ja uni tuli heti. Sitten ostin myös Gorillazin uusimman cd:n, mutta siihen en ole ehtinyt vielä perehtymään. Stockmannilla kuunneltuna se ainakin kuullosti veikeältä.

Tänään on vapaa ilta, huomenna tuplatyöpäivä ja sitten..VAPAA VIIKONLOPPU! JEA BEIBE!!!

0 kommenttia: