THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

maanantaina, tammikuuta 30, 2006

Monday Morning.

Tänään aamu meni jotenki tosi jouhevasti. Herätyskello kyllä ärsytti, mut sitte muuten olin tosi pirtee ja ehdin tunnissa rapsutella terrieriä, käydä suihkussa ja pestä hiukset, juoda virkistävää yrttiteetä, meikata, pukea päälle ja käydä terrierin kanssa lenkillä. Yleensä oon aamulla niin unella, ett jumitan vaan ja sit mulla aina tulee kauhee kiire töihin.

Viikonloppu oli kiva. Lauantaina laitoin tatuoinnin. Toimenpide oli hyvin, HYVIN kivulias. Olin tästä aika yllättyny, koska silloin, kun laitoin kuvan olkapäähän, se lähinnä vaan kutitti pikkasen. Olisin kuvitellu, että kylkeen ei satu yhtään tai ainakin vähemmän kuin olkapäähän. Olkapää kuitenkin on aika luinen ja mun kylki...nooh, on kaukana sellaisesta. Mutta kyljessä onkin kuulemma paljon enemmän hermoja, siitä kipu.

Illalla oltiin Marin kanssa taas vaihteeks Onnelassa. Oli ihan kivaa. Sunnuntaina ei ollut yhtään-yhtään darra. Nousin ajoissa, siivosin, kävin äänestämässä ja kaupassa. Ei ollu yhtään sellaisia darra-mielitekojakaan, tosin hain kyllä pizzan, kun en jaksanut tehdä ruokaa, mutta en kyllä juonut pisaraakaan cocista.

1 kommenttia:

Karoliina K. kirjoitti...

juu, mutta kun mun tietokone on rikki eikä töissä ole sellaista konetta, mihin saisin kameran kiinni, niin siinä vähän kestää.