THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

maanantaina, tammikuuta 09, 2006

Bäk In Thö Sity.

Väsyttää.
Olin pitkästä aikaa töissä, tein 2 x megapitkän päivän viikonloppuna ja nyt oon ihan niitis.
Tänään olin (taas) työhaastattelussa, pääsin jatko-osioon, joka on huomenna ja kestää kello 8.15-14.00. Jännittävää, kuinka mä kestän NIIN pitkän haastattelun? Siis ett kuinka mä osaan esittää kypsää ja aikuista niin monta tuntia putkeen. Jos saan työn, saan ihan ok palkan, normaalin työajan (hurraaa!) eli 8-16.00 arkipäivisin, viikonloput ja pyhät vapaat, joudun pitämään aikuisten vaatteita töissä (huppari eikä farkut ei siis tuu kysymykseen) ja muutenkin olemaan siisti. Tosin työsuhde olis vaan kesäkuun loppuun (mulla olis siis kesäloma........) eikä siis oo yhtään varmaa vielä, että saanko sitä paikkaa, niin että tällä hetkellä elän vaan hiljaisessa toivossa. Eikä mun taloudellinen maailma kaadu, jos en saa paikkaa, mut olis se vaan silti kivaa päästä tuonne töihin...

Perjantaina ja lauantaina olin syvän ikävän kourissa, nyt vähän helpottaa, kun on saanu olla töissä ja on muutakin ajattelemista.

Mulla on aika kotihiiri olo ja oon ajatellu pitää klassisen tipattoman tammikuun. Tosin tässä kuussa olis kyllä pikkujoulua sun muuta, ett saa nähdä.

Musta tuntuu, että kaikki kaverit on unohtanu mut. Tosin oon itekin ollu niin laiska pitää yhteyttä, kun tekis vaan mieli mooailla kotona. Mutta olis kuitenkin kiva nähdä ihmisiä työn ulkopuolelta ja kuulla kuulumisia. Olis kivaa, jos joku tulis kylään tai sit mennä jonku luo kylään, mä en jaksa baaria nyt, kun yritän olla raitis...HENGAILKAA MUN KANSSA, pliiis?

1 kommenttia:

Mirdi kirjoitti...

Mitäh, mikäs duunihaastattelu? Ja heei, ei me olla edes tiedetty ootko sä palannu jo Helsinkiin ja koska ja mitä...
Mutta siis vastasin jo mun kommentteihin, että lenkki ok. Olen taas perus viiden persuuksissa himassa, että vois samantien sit mennä.
Ja kommenteissa kyselinkin, että lähekkö sä perjantaina baarii. Mä jo jaytä yrittelin vikitellä.