THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torstaina, tammikuuta 19, 2006

My Eyelids Weights a Ton

Olen tänäänkin väsynyt. Yleensä aamulla, kun herään herätyskelloon, on mulla tapana vaan heti ponkasta pystyyn, kun ei siitä snoozesta ole kuitenkaan mitään hyötyä (sit mä kyllä hereillä jumitan hirveesti ja teen asiat toooosi hitaasti), mut tänään vaan kiukuissani sammutin herätyksen ja menin syvemmälle peiton alle. Onneks olin laittanu back up- herätyksen keittiön pöydälle, niin oli sitten kuitenkin pakko nousta, mutta kyllä oli vaikeeta. Näinä päivinä olis kivempi, jos ei tarvis mennä koiruuden kanssa lenkille, ulos nimittäin jäätyy, vaikka olis pukeutunut pilkkihaalariin.

Olin äärimmäisen tyytyväinen itseeni. Töissä on nimittäin vedenkeitin, joka on ihan mustunut, kun ei sitä varmaan ole neva-eva pesty. Tänään laitoin sinne etikkaa ja vettä ja annoin liueta hetken aikaa ja volaa! Keitin oli huomattavasti puhtaampi kuin mitä se oli aiemmin. Sitten yksi työpaikkani naisista tuli, katsoi keitintä ja huokaisi, että eikö sitä keitintä voisi joku putsata. Arrrrgh. (kylläpäs työni nyt kuullostaa tärkeältä...mut hei, it's a dirty job, but someone's gotta do it...)

Tänään mulla on vapaa ilta, aion mennä uimaan. Ja nyt kun kirjoitin sen tähän, niin se on sitten kanssa mentävä. Pakko muutenkin tehdä jotain (muuta kuin töitä) 16.00-21.00 välillä, muuten nukahdan heti ja herään varmaan joskus keskiyöllä ja sitten huomenna olen taas ultimateväsynyt.

Jos joku mua lukee, niin anteeksi, tiedän olevani nykyisin tylsä.

0 kommenttia: