THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikkona, tammikuuta 11, 2006

Perse.

Sain kuin sain taas kerran uuden työpaikan, nyt olen kokousjärjestelijä Mercury Urvalilla. Taputan itseäni selkään. Mutta voi perse. Nyt Finnairilta tuli kutsu rekrytointitapahtumaan.
Hmmmmm....kai sinne pitää mennä, kun tuosta kuitenkin sais sitten ammatin 4 life ja tämä nykyinen uusi työ olisi vain kesäkuun loppuun. Mutta kun olen nyt niin innoissani tästä uudesta työpaikasta, etten kyllä haluais sitäkään menettää. Tai sitten haen Finnairille uudestaan kesäkuun lopun jälkeen. Hieman hermostuttaa kutsussa mainittu kielikoe, joka sielä haastiksessa on. Ei englannin tai ruotsin suhteen, mutta sitten saksa ja ranska......Nyt kun illat on taas vapaat, vois mennä opiskelee äkkii yhden kielen, portugali kiinnostais (Finnairin emojen pitää osata neljä eri kieltä).Kuinkakohan paljon lentoemot saa liksaa ja kuinka paljon niiden pitää olla poissa kotoa...? Sepeä kun en kyllä jätä.

Eilen olin Marin kanssa taas ptikästä aikaa pitkällä lenkillä. Oli kivaa. Nukahdin kotona jo kymmeneltä.

Mulla on nyt sikana Kipinässäkin töitä, ensi kuussa olen sikarikas, mutta niin kiireinen, etten ehdi edes tuhlaamaan. Kesäloma ja ulkomaat Here I (Might) Come.

0 kommenttia: