THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

perjantaina, joulukuuta 30, 2005

Ärtymystä

Mä oon vielä täällä Vaasassa. Kivaa. Enpä mä oikeen mitään oo tehny, hengaillu vaan ja kattonu leffoja. No toissa päivänä oltiin Hannelen kans syömässä Marco Polossa ja eilen Tomaksen kans syömäs Raxis. Sit mentiin Hannelen kans kattoo Tyttö Sinä Olet Tähti. Ihan suloinen leffa, mutta jotenki jätti kuitenki tyhjäks. Suomalaiset leffat usein tekee niin. Ett niistä puuttuu kuitenki SE pointti ja sit ne melkein on hauskoja, mut ei sit ihan kuitenkaan.

Tietokone otti ja hajos totaalisesti. Onneks opinnäytetyö saatiin ulos sieltä, mut on siel sit kaikkii kuvii ja leffoja ja biisejä, nyyh, mun kaikki biisit, niitä tulee ikävä. Ja sit kun vihdoin sain Sims 2sen niin nyt en sit pääse pelaa sitä, kun ei oo konetta. Tänään vien tietokoneen Samille eli Lähiölle lääkäriin, toivottavasti se pystyy tekee koneelle jotain. Jos pelkkä windows on paskana, niin sit se kai on ihan pala kakkua, mut jos se onkin kiintolevy, joka on menny paskaks, niin se on ikävämpi juttu se. Takuukin on mennyt umpeen 10.12.2005. Pirullista.

Ei huvita palata Helsinkiin, lomalla on niin mukavaa. Helsingissä odottaa vaan laskut ja vuokra ja työni tuhkakupissa. Tomaskin on niin hirmu mukava ja sit täällä on kavereitakin. No on Helsingissäkin, mut sielä mä oon töissä tuhkakupissa typerinä kellon aikoina ja aina lauantaisin, niin en mä ketään sit ehdi nähdä. Haluan mun töitä, haluan haluan haluan. Nooooh, mulla on seuraava työvuoro vasta 7.1. ja tässä on vielä uusivuosiki edessä...

1 kommenttia:

Karoliina K. kirjoitti...

Ei Vaasassa ehkä taida jaksaa asua, jos täällä ei olis näitä ihmisiä, niin en mä sit täällä kyllä yhtään taitais viihtyä.

Ja samoin, mukavaa uutta vuotta, sen on parasta olla parempi kuin vuosi 2005 tai muuten...