THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

perjantaina, joulukuuta 09, 2005

Cannot Beat The Feeling

Minkä takia aina, kun on darra tekee niiiiiiiiin kovasti mieli juuri coca-colaa, tuntuu, ett voisin suorittaa murhan, ett saisin iiiisooon lasillisen ko. juomaa jäillä?Kaikista parhaiten uppoisi mäkin cocis (tulipas mainostettua, anteeksi). Uiuiuiuiuiui, tahtooooo. Mutta sitten on niin laiska olo, ettei jaksais liikkua mihinkään. Mutta nyt on hätätilanne, kai tästä on pakko raahautua kauppaan, koska kaapissa ei ole muuta kuin vettä ja vesi ei nyt kelpaa.

Olin eilen katsomassa jäähallilla sukkahousuheviä, eli Uriah Heepiä, Dioa ja Asiaa. Kyllä, ihan oikeasti olin tuolla! Kaveri soitti 18.30, ett lähetkö, kun on vapaaliput, ja koska meinasin kuolla tylsyyteen, niin päätin lähtee. Siellä me sitten istuttiin HIFKin vip-aitiossa, koska kaverin kaveri oli jostain syystä siellä ja kun muut mossas, mä naureskelin itsekseni ja nautiskelin ilmasista alkoholijuomista. Ihan hauska ilta oli, kahdeksitoista kotiin ja sit päätin lähtee vielä Sepen kanssa koirapuistoon, tosin mulla oli hame ja yöllä oli ehkä sata astetta pakkasta eli hypotermia meinas tulla.

Samuli, Katja ja Tomas oli täällä la-ti, oli kivaa. Su oltiin shoppailees Katjan kans, tai mä en kyllä ostanu mun nolla-tilillä mitään, ja sit illalla mentiin kaikki kattoos Pinnan Alla-leffaa. Oli ihan sellanen ok sunnuntai-illan leffa. Maanantaina olin eka töissä ja sit mun luona oli pienet juhlat, siellä oli kaikkia mun serkkuja esim. Sit mentiin bassoradion bileisiin La Touriin, kyllä oli hauskaa. Tiistai ja keskiviikko on ollu vaan sellasta mooausta, ärsyttävää. Tänään on kyllä pakko istuu tiiviisti koneella ja kirjottaa tota opinnäytettä, tosin ensin kyllä etsin itselleni litroittain juotavaa.

Ens viikon sunnuntaina lähen kotiin, ihanaa.

0 kommenttia: