THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

perjantaina, joulukuuta 02, 2005

Nightmares.


Vihdoinkin en ole enää kipeistä kipein. Tänään on jo toinen päivä, etten ole ottanut särkylääkettä yhtään, kivaa.

Eilenpäs ostin jouluvalot ikkunaan. Omasta mielestäni kotini on nyt heti paljon kodikkaampi, mutta tuskin se noista valoista johtuu, vaan siitä, että siivosin monta monituista tuntia.

Olen nähnyt sangen pelottavia unia viime aikoina jo monta yötä putkeen. Ekaks näin unta vesikauhuisista oravasta ja siilistä, jotka jahtas mua niin, että jouduin pyykkitelineen päälle karkuun. Näin jälkeenpäin uni ei kyllä kuullosta yhtään pelottavalta, vaan pikemminkin huvittavalta, mutta yöllä se oli niin pelottava, etten uskaltanut enää nukkua. Viime yönä vuorossa oli sitten pelottava krokotiili, joka samoin jahtas mua jossakin viidakossa. Oli siellä sitten jotain pelottavia alkuasukkaitakin ja vanha mies, jolla oli lemmikkinä pelottava karhu. Molempina öinä oon vihdoin heränny sit siihen, että myös Sepe näkee painajaista tai jotain levottomuutta aihettavaa unta, ekana yönä se kauheesti vikisi ja potki jaloillaan menemään ja toisena yönä peräti ulvoi unissaan. Sepen ulvominen on kyllä aika huvittavan kuulosta, ei yhtään sellaista susimaista, se on enemmän sellaista..hellyyttävää, niinkuin vaikka poikien äänenmurros.

Tänään olin aika tuohtunut ihmisiin. Ne kun on ihan tyhmiä, kun niiden on pakko änkeä metroon/sporaan hengen hädässä, vaikka jotkut yrittää vielä päästä sieltä ulos. Aivan kuin se metro nyt mihinkään lähtis, kun molemmin puolin ovea on ihmisiä, jotka yrittää päästä sisään/ulos metroon/metrosta. Vanhukset osaa kans olla aika rasittavia. Tänäänkin joku papparainen tönäs mua kipeesti selkään, kun odottelin omaa vuoroani, että pääsisin sieltä metrosta ulos. Lopulta se änkes mun vierestä paniikissa ja kiukussa ja mä sain tosissani tehä töitä, että pysyin edes pystyssä. Kaupassa joku mummo puolestaan ihan röyhkeesti etuili mun takana olevaa tyttöä ja sitten, kun se tyttö huomautti asiasta, rupes mummo vaan kiukkusesti vänkäämään vastaan. Lopulta tyttö vaihtoi kassaa kokonaan ja se mummo vaan naureskeli kassalle, että onpas nää nuoren nykyään kiukkusia. Sokoksella vuorostaan kassalle oli äärettömän pitkät jonot ja kaikkien myyjien kädet täynnä ja sitten koko jonon ohi kiilaa taas joku mummo ja törkeästi keskeyttää kaikkien muiden ostokset vaatimalla, että joku heti tulisi näyttämään, missä on öljykynttilöitä. Kun kukaan ei sitten siihen oikein ehtinyt noteeraamaan mitään, jupisi mummo huonosta palvelusta ja köpötteli tiehensä. Huoh, olenkohan itsekin vanhuksena yhtä hankala ja kiukkuinen?

Tänään ja huomenna pitää töihin, huominen vuoro ei oikein huvita, se kun on klo.13.30-02.00, jos oikein huonosti käy eli on kiire. Kaiken lisäksi Samppa, Katja ja Tomas tulee huomenna mun luokse, niin ei sit senkään takia malttaisi olla töissä. Onneks muuten oon vapaalla ne päivät, kun ne täällä on, niin ei sitten ole niin kauheeta, vaikka huominen meneekin töissä.

Vihaan muuten tosi paljon Black Eyed Peasin My Humps-biisiä, toinen kamala on se Olavi Uusivirran kamala kamala "on niiiiin helppoo olla onnellineeen...", aina kun se tulee, on vaan pakko vaihtaa kanavaa, kun se on vaan niin ärsyttävä biisi.

0 kommenttia: