THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torstaina, joulukuuta 22, 2005

I'll Be Home For Xmas

Nyt olen Vaasassa, olen ollut täällä jo maanantaista. IhkuRaksuu.
Maanantai oli megahektinen, mun piti vielä tehdä yks lahja Tomakselle ja siinä meni odotettua kauemmin, kun se ohjelma, jolla tein lahjaa, kieltäytyi ajoittain yhteistyöstä. Sit tuli niin kiire, etten ehtiny käydä hakees uutta tarraa mun VR-korttiin, ja jouduin lähes juoksee junalle Sepen ja neljän painavan laukun kanssa. Meinasin jo luovuttaa, kun tuntu, ett olkapäät poksahtaa ihan just paikoiltaan ja Sepe vetää viimeistä päivää mua ihan toisiin ilmansuuntiin ja olin vasta puolivälissä Vaasankatua. Oikeesti, mitä helvettiä on tapahtunu herrasmiehille??? Kaikki vaan käveli mun ohi eikä noteerannu mitenkää, vaikka mä olin ihan finaalissa ja varmasti läähätin pahemmin kuin Sepe. Mut toisaalta, jos joku ois tarjonnu apua, olisin luultavasti kieltäytyny siinä pelossa, että avuntarjoaja vaan varastais mun kamat. Ja minkä takia kattennettavia tietokoneita sanotaan kannettaviksi, kun ne ei vitussa ole sitä??? Mun oma ainakin painaa jotain triljoona kiloa ja sitä ei halua kantaa metriäkään kuin äärimmäisen pakon edessä.

Junassa meni hyvin, katoin Truman Showta ja nukuin, mutta Seinäjoella Sepe tajus, että siinä samassa junassa on kani jollakin mukana sellaisess kantokopassa. Sepe hiuko sitä kania Vaasaan asti ja vikisi ja tärisi ja rimpuili ja olin valmis lahjoittamaan sen ensimmäiselle, joka vaan olis huolinu sen, kun se oli vaan maailman ärsyttävin.

Tiistaina shoppailin viimeset joululahjat ja olin illalla kotona saunassa, oi mitä juhlaa! Mulla on ollu niin ikävä saunaan, viimeks saunoin varmaan joskus kesällä.

Eilen kiertelin vielä kaupungilla ja illalla olin käymässä Mickin, Jussin ja Pian kanssa Domissa yhellä...no ok, 2lla siiderillä ja 1llä glögillä. Tänään ajattelin tehdä joulutorttuja ja vaan olla, kyllä lomailu on mukavaa.

0 kommenttia: