THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tiistaina, joulukuuta 13, 2005

You R So Vain...

Väsyttää, kohta pitää lähtee töihin, kotona oon vasta joskus yö-kolmelta. Tän työn aikataulut ei yhtään sovi mulle, seuraavana päivänä tuntuu siltä, kuin olis darra 4 life. Sit mä en kestä, kun en ite polta, niin seistä 9 tuntia tuhkakupissa, se savu menee silmiin ja sit kirvelee ja vaatteet haisee pahalle ja on hankala hengittää. UliUli.

Sunnuntaina avasin rinnekauden, oltiin Himoksella lautailee. Jee Jee, kivaa oli, sitä lisää.

Eilen olin jouluostoksilla, kivaa. Tosin äiti ja isä on joka vuosi yhtä vaikeita tapauksia, niitten lahjontaa vielä pitää pohtia.

Opinnäytetyön tekeminen on vieläkin vaan niiiiiiiiiiiin raskasta. Tänään sain onneks lähetettyä rehtorille jatkoaikahakemuksen, saa nähä miten käy, thumbs up.

Vielä pari päivää, niin pääsen kotiin. Olipas mulla paljon asiaa, hmph. (Oho, teeveestä tulee Wallace&Gromitti, pitääkin katsoa sitä.)

p.s. älkää kukaan tulko tänään kipinään syömään tai tilaamaan megavaikeita drinkkejä, kun oon sielä yksin ensimmäistä kertaa illassa. tilatkaa vaan bissee tai siideriä, niitäkin vaan hanasta.

1 kommenttia:

Karoliina K. kirjoitti...

varsinkin se osta lehmä joululahjaksi kuullosti mielenkiintoiselta... kiitos vinkistä :)